• Prins William

    Våran alldeles egna tråd! (Vedevåg, Storå, Lindesberg mm)

    Här träffas vi o pratar om allt möjligt!!
    Allt mellan himmel o jord!

    Vi har denna tråd för att dela åsikter, skratt, tårar och mkt mkt mer

    Vi träffas även i real life! På fika ställen och även hos varann!Här har vi funnit vänner för livet!

    Vi som finns oftast här är:

    Cissi - Brodsmulan
    Petra - Peand
    Mariana - Skatan
    Åsa - Åsa31
    Carro - Prins William
    JennyK - Värstagrymmatjejen
    JennyV - Mysan
    Emma - Mammahela
    JennyH - Legoland
    Linda - Morotsmamman
    Nina - sixten101
    marika - supermamman
    Carina- 7an
    *******************************************************
    William - Det bästa som har hänt mig=)
  • Svar på tråden Våran alldeles egna tråd! (Vedevåg, Storå, Lindesberg mm)
  • sixten101
    Cissi-jorå lite har vi kört med pappsen idag hehe...men du vet jag o bara slappa i soffan*hmm*jo till en viss måtta har jag gjort det å.
    Fredrik var ute med både hund o pulka idag(ojaa Tony oxåRäcka ut tungan)
    så då passade jag på o vila upp mig....

    iaf samma med..jag hade förut en gång vet mig att den verkade rätt snabbt då iaf hoppas nu å...
    febern e redan borta då jag knaprat så mkt alvedon o div:)

    så nu e det bara o vänta ut.

    Mariana-tack o tack detsamma krya på dig du å!

    Nu ska jag ta o dricka en kopp tee sen kika på en film tror jag.

    Cissi-lycka till med Boel testet imöra...sant så sant skönt dessa små har lite o ta utav oxå...lilltösen når nog en bra vikt ändock ska du se kramisKyss
    Min Tony Dominic MITT allt!
  • MaLevi

    Godmorgon!

    Vardagen är här, nu på verkligheten I dag börjar min sista praktik och dessa två veckor kommer att gå såååååå snabbt. Det är jag säker på. Men vi får se när jag kommer hem igen


    ~ Älska mig mest, när jag förtjänar det minst, för då behöver jag det mest ~
  • Brodsmulan

    Här blev det skrämmande verklighet direkt VI försov oss och tja, då blir det till att grabbarna får va hemma. Kenneth jobbar halvdag just för att Rasmus ska till tandläkaren så ingen idé at han åker hem å kör dem heller, de slutar tidigt ändå.. imorgon ska vi sätta på två klockor å så får Kenneth ringa hem från jobbet Oskyldig pinsamt värre..


    Rasmus 9/9-96, Morgan 2/1-98, Ludwig 10/11-04, Joachim 22/9-05, Beatrice 1/5-07
  • Peand

    Jenny - Som jag sa igår, nästa gång är det på riktigt Flört Då står du där som lärare inför en egen klass.... Det kommer att gå kanon bra och om två veckor får du det lite lugnare.

    Cissi - Vilken mardrömsstart! Peppar peppar men försovit oss har vi aldrig gjort. Har för många klockor på ringning inkl min egen kroppsklocka så hittills har vi tagit oss upp.

    Åsa - gick det bra i går?

    Mariana - Hur mår du idag?

  • Åsa31

    Petra
    Tack! Det gick bra! Lugnet infann sig när jag kom in och pratade med alla goa människor som också finns där..(inte bara knäppgökar)...Jag har ju mest varit på bearbetningssidan så jag drar mig ditåt, av naturliga skäl...Mina egna känner jag inte så väl än .....

    Mariana
    Hur mår ni i dag?

  • Peand

    Åsa - Vad skönt att höra att första dagen gick bra. Och att det inte bara var knäppgökar framme utan andra också. Då är du på gång nu då! Härligt....

  • Brodsmulan
    Åsa.. kul å höra att det gick bra för dig förstår att det är lättare att gå dit du känner folk, men snart så känner du än fler

    Blir tokig på min dator, seg som f-n och tangentbordet lever sin egen lilla värld.. dags att rensa lite å köpa nytt t-bord. Ungarnas RS drar ner all kapacitet på datorn så bara jag får adaptern så ska de då helt klart få ha sin egen dator å sega ner.
    Rasmus 9/9-96, Morgan 2/1-98, Ludwig 10/11-04, Joachim 22/9-05, Beatrice 1/5-07
  • Mariana

    Petra/Åsa - Jag mår lite bättre! Låter dock som en kråka men det är ju inte hela världen.. Skata som kråka... Tack för att ni frågar!

    Åsa - Va skönt att höra att du hade det bra på jobbet

  • Hokori

    hohooooo
    nu kikar jag in igen med nytt nick
    //carro

    Mariana-
    krya på dig!!

    Åsa-
    skönt att det gick bra igår

    petra-


    goförmiddag


    ALLA sjuklingar!! KRYA-PÅ-ER-KRAMAR!!!!

Svar på tråden Våran alldeles egna tråd! (Vedevåg, Storå, Lindesberg mm)