• Gullfina

    Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.

    I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

    Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-24 16:33
    Postorder: Lantlig/Romantisk Inredning Del 6

    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m28470925.html
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.
  • Gullfina
    Hjorthan skrev 2008-01-14 09:53:06 följande:
    Hej Stina! Härligt att se dig!Och vad mycket fint du visar i bloggen idag! Kram gumman!
    GladKyss
    zandrisen skrev 2008-01-14 10:19:53 följande:
    Verkligen SKITSNYGGT!!! Älskar idén att måla även de fula högtalarna! Blev det nån skillnad i ljudlvalitén med skynkena? Maken får spelet om jag börjar taffsa på hans kära högtalare, men dom är ju sååååå fula...
    Nä, ingen skillnad alls. Bara roligare att öppna dörren och spela skivor. Kyss
    Mettan69 skrev 2008-01-14 10:22:46 följande:
    Det var mycket smart gjort. Hur fint som helst. Kan jag erkänna med en gång att det kommer jag att apa efter. Tackar
    Kyss
  • MiaMariah
    Gullfina skrev 2008-01-14 09:41:46 följande:
    God morgon alla sköna och härliga hönor.Jag har lite mycket att göra idag. Men jag har ett nytt inlägg i alla fall.hemmapalandet.blogspot.comKramis / Stina
    Smart!
  • LCroft

    Vem visade ritningen på köket? Ser ut att bli superfint!

    Stina det där var en super idé!

    Nu är tydligen nya version av fl den enda versionen, hoppas det fungerar också!


  • therre
    Gullfina skrev 2008-01-14 09:41:46 följande:
    God morgon alla sköna och härliga hönor.Jag har lite mycket att göra idag. Men jag har ett nytt inlägg i alla fall.hemmapalandet.blogspot.comKramis / Stina
    Min sambo blir nog galen om jag rör hans pianolackade högtalare han köpt för dyra pengar strax före vi träffades Nu är ju inte de så galet fula, så jag får väl överleva, han får ju stå ut med så mycket han med
  • therre

    Förresten! Jag har fått en lampa av min lillasyrra jag ska hämta ev. på fredag eller veckan där efter! Det är en "kristallkrona" som hon fått av sin förra killes mamma, och mamman hade i sin tur fått den av sin dotter som bor i USA, lite kul

  • Hjorthan

    Har förresten pratat med min handläggare på FK, och hon bekräftade att jag kan slå ut en eventuell fjärdedelssjukskrivning på hela veckans timmar. Behöver alltså inte dela upp det dag för dag, och det låter ju väldigt mycket lättare för mig. Så nu ska jag bara ha tag på en telefontid hos min doktor också och höra efter vad han tycker.


  • sunmaid78

    Oj va fint det blev med nya versionen av FL
    Jag har pengaångest just nu..total stopp med shopping..rackarns.. Så ni får visa alla era inköp ist.
    Skulle desperat behöva pengar, vad gör man..säljer ett organ el 2? Hua...

  • Hjorthan

    Här är det likadant Sunmaid! Har ju inte fått någon ordentlig månadslön sen novemberlönen, och jag lär inte få en hel lön förrän i mars. Så är det när man är sjukskriven. Men det ska bli skönt att börja jobba på måndag i alla fall, dels för jag saknar arbetskamraterna och dels så att februarilönen blir lite högre än vad december och januariutbetalningarna har varit.

    Fast just nu har jag lite inredningstorka känner jag. Vet inte riktigt vad jag vill ta tag i för nått, så jag har egentligen ingenting jag måste handla.


  • zandrisen
    LCroft skrev 2008-01-14 13:05:07 följande:
    Vem visade ritningen på köket? Ser ut att bli superfint! Stina det där var en super idé! Nu är tydligen nya version av fl den enda versionen, hoppas det fungerar också!
    Det var jag Jo det känns bra, bara det kommer på plats nån gång den närmaste framtiden också...
    therre skrev 2008-01-14 13:21:47 följande:
    Förresten! Jag har fått en lampa av min lillasyrra jag ska hämta ev. på fredag eller veckan där efter! Det är en "kristallkrona" som hon fått av sin förra killes mamma, och mamman hade i sin tur fått den av sin dotter som bor i USA, lite kul
    Åh, I LÖÖÖV kristallkronor! Söker med ljus (haha) och lykta efter den perfekta kristallkronan till vår framtida matrumsdel, men har inte hittat den rätta, eller rättare sagt den med rätt pris... Att FÅ en vore ju inte fel! *lite avis*
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.