• Gullfina

    Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.

    I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

    Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-24 16:33
    Postorder: Lantlig/Romantisk Inredning Del 6

    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m28470925.html
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.
  • libero

    Godmorgon!
    Idag är det kalas som gäller här. Så jag ska gå och förbereda mat och tårta.

    Känner mig fortfarrande lite seg efter Stockholmsresan i fredags. Det var mycket gående för oss men trevligt hade vi. En annan håller på att köpa in höstkläderna nu till skillnad med inredningsbranchen som håller på med våren. Den avklarade jag i augusti.

    Hoppas att ni får en härlig dag.
    Nu har visst mitt + gått ut så några gubbar blir det inte idag.

  • musli

    Lite nya bilder:

    Mitt nya datorrum:
    Nytt rum för datorn, nya gardiner ska upp.

    Hannas nya rum (ska renoveras senare):
    hanna målar i det som ska vara hennes rum.JPG
    hanna-rummet.JPG
    Tillfällig lösning för data och tv, beg. plattskärm ska inskaffas samt liten tv med inbyggd dvd.

    Bilder på mitt färdig-byggda badrum kommer senare!

    Ha en häääärlig dag alla!

    *vinkar till Hoppetossan* Kul att se dig igen! Härligt! *kraaaaaaaaaaaaam*

  • MiaMariah
    Hjorthan skrev 2008-01-20 08:34:04 följande:
    God morgon mina sköna damer!Hur har ni det idag, har stormen bedarrat? Vi fick inte mycket känningar av stormen här inte. Det blåste ganska kraftigt när jag och maken var i skogen i går förmiddag och vågorna gick höga på Öresund, men här hemma hos oss var det inte alls så blåsigt. Och nu är det kav lugnt utanför fönstret.Tycker det har varit lite dåligt med bilder här inne hos oss. Så då bjuder jag på en bild på den senaste dockan jag sytt.
    Åå så söt!
  • musli
    Hjorthan skrev 2008-01-20 14:19:16 följande:
    Musli - jag tycker så mycket om din datorstol, letar själv efter nått liknande. Härligt med karmstolar!
    Visst är den härlig! Hittade den på vår auktions-kammare och ropade in den för 25:-!!!
    Ska klä om den i gammeldags bolster-tyg, likadant som sitter där nu fast finare och helare.
  • jerka79

    Gomiddag allihopa Hoppas allt är bra med er alla! Jag skulle behöva lite hjälp....Har suttit på nätet nu och letat efter hängare/krokar till hallen, vet precis vilka jag e ute efter men glömt vilken sida det var....gråa/zink med porslinsknoppar på..är till 99% säker att det är IB Laursen. Någon som kan tipsa om en bra IB återfösäljare på nätetOskyldig??

  • nublu

    Jerka: Jag vet faktiskt en ÅF som säljer Ib. Ryktet säger att det ska vara just sådana krokar på ingång också. Det trista med Ib är att de aldrig lämnar något leveransbesked öht.

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.