• Scrapmom

    Trollen traskar vidare i träsket

    Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

    Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även www.scrappiz.com

    En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE!

    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.


  • Svar på tråden Trollen traskar vidare i träsket
  • Amelié77

    Claudia - where is dö länk?


    (¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥ Mamma till Agnes, född 27 mars 2007 ♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • grisekno
    Scrapmom skrev 2008-01-21 12:55:11 följande:
    Ett tips när man ska testa nya butiker är att först kolla deras omdömmen här:

    www.scrappa.com

    -TACK FÖR TIPSET! Stämpelboden verkar ha fått fina omdömen!
    Ta mig som jag är, jag är ju bara en liten gris...
  • Sosofofie
    claudia79 skrev 2008-01-21 14:27:27 följande:
    Hej hej*vinkar* Kikar in en snabbis!Här är en länk till ett amerikanskt supermysigt forum som kör en CC nu och fram till 3/2. Man samlar poäng under tiden innan CC oxåSå för er som är sugna, haka på!
    Hihi.. bra länk
  • IddeGirl
    Sosofofie skrev 2008-01-21 11:26:49 följande:
    www.utmaningsverkstan.se/ kanske?
    Tack snällla!!! Kyss

     
    grisekno skrev 2008-01-21 12:27:22 följande:
    Hej på er!Funderar på att lägga in en beställning på diverse saker från Stämpelgården, tänkte bara fråga om någon av er har erfarenheter från dem? Bra/dåliga? Har ni varit nöjda??
    Jag hat handlat av dom några gånger och är mycket nöjd. snabb leverans, stort och bra utbud, bra priser och jag har varje gång fått med nån liten extra grej. Härlig affär som jag rekomenderar.
  • grisekno
    IddeGirl skrev 2008-01-21 17:07:18 följande:
    Jag hat handlat av dom några gånger och är mycket nöjd. snabb leverans, stort och bra utbud, bra priser och jag har varje gång fått med nån liten extra grej. Härlig affär som jag rekomenderar.

    Det låter ju jättebra!


    Mmmm...ser fram emot att få en "godispåse" med posten...


    Ta mig som jag är, jag är ju bara en liten gris...
  • jakthustru

    grisekno: det är den absolut bästa sämpelbutiken jag vet, de är helt underbara och sååå trevliga.. har aldrig beställt över nätet från dem men de e säkert lika bra där... är du i malmötrakten tycker jag du ska kika in, det är en mycket gemytlig liten butik...

  • Me2

    Vet att frågan var uppe för inte så länge sen, men orkar inte läsa tillbaka tills jag hittar det, håller på att göra en blogg, hur skulle man göra när man vill länka till er andra ? Fråga alla en och en ?

  • hannamamma

    tänkte försöka mig på nån kul tävling för att utmana min kreativitet på nåt annat än skisser någon som vet om nån just nu?

Svar på tråden Trollen traskar vidare i träsket