• Scrapmom

    Trollen traskar vidare i träsket

    Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

    Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även www.scrappiz.com

    En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE!

    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.


  • Svar på tråden Trollen traskar vidare i träsket
  • Sinova

    Jag har uppdaterat bloggen.

    OT: idag har jag börjat med GI för att förhoppningsvis gå ner i vikt. Så nu är det rivstart som gäller=typ inga kolhydrater...En del säger att man blir lite dum i huvet under rivstarts-fasen så vi får väl se om det påverkar min scrapförmåga...Kanske blir helfula LO:s nu närmsta veckorna. Eller så får jag kanske scrap-block, ve o fasa, nu när jag ska vara gäst DT. Det vore ju inte bra!


  • Mazzy

    Nu har jag lagt in ett kort i mitt galleri! Det var till en korttävling i Coursells blogg och jag vann! Weeee! Första gången jag skickat in nåt! Inte jättestora scrap-tävlingen eller så, men jag blev jätteglad! : D

  • Scrapmom

    Grattis Mazzy! Alltid kul att vinna

    HannnaP: Har också hört att man blir lite virrig Lycka till!

  • Scrapmom

    Ni som vet... vad är skillnaden på Scrappy Glue och Gloo?

  • roha
    Scrapmom skrev 2008-02-11 16:11:44 följande:
    Ni som vet... vad är skillnaden på Scrappy Glue och Gloo?
    namnet???
  • SandraK

    Grattis kikkan! Min var också med, känns kul! Jag har inte hunnit vara med på deras utmaningar alls på sista tiden, men så var jag på scrapträff i helgen och gillade skissen massor. LOn ligger även i bloggen.
    smamirakel.blogg.se

Svar på tråden Trollen traskar vidare i träsket