• Scrapmom

    Trollen traskar vidare i träsket

    Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

    Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även www.scrappiz.com

    En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE!

    I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.


  • Svar på tråden Trollen traskar vidare i träsket
  • scrapparlotta

    Sandra:

    Grattis....är det din som är under min då....jättefin. Visst var det en härlig skiss att gå efter. Var i min smak , och din med tydligen

  • Venezuela

    Kastar ut en fråga: Är det ngn som har kolla på vad en ezmonterad hängelstämpel kan tänkas väga? Borde väl gå under den lättaste kategorin va (under 20 g)?


  • scrapparlotta
    Venezuela skrev 2008-02-11 22:50:09 följande:
    Kastar ut en fråga: Är det ngn som har kolla på vad en ezmonterad hängelstämpel kan tänkas väga? Borde väl gå under den lättaste kategorin va (under 20 g)?
    Beror väl på hur stor den är, men den borde inte väga mer. Jag ska sälja en magnoliastämpel på tradera nu som är EZ monterad. Den väger under 20 gram.......
  • Venezuela

    Kikkan: Okej, jag ska nämligen också sälja en på tradera. Det är en pojke på en mur... Får väl ta med mig den till posten annars, men jag var bara sugen på att skicka vinnarmail redan nu.


  • lilla my2
    Amelié77 skrev 2008-02-09 19:36:02 följande:
    Nu måste jag skriva av mig lite, håller på att tappa nerverna. Jag är SUPERLESS på Scrapbodan! Jag beställde ett paket i början på december och jag har fortfarande inte fått det. Hon påstår att min betalning inte kommit in på deras konto, men jag har trippelkollat med min bank och de svär på att allt har gått rätt till. Jag bor ju i Finland så jag har gjort en utlandsbetalning precis som man ska. Och jag ser på mitt konto att pengarna dragits därifrån för ca 2 månader sen. Jag har mailat henne snart 20 ggr om det här och för snart 2 veckor sen skulle hon kolla med sin bank igen och höra av sig, men jag har fortfarande inte hört nåt. Har mailat henne flera gånger efter det, men inget svar. Nyhetsbrev från Scrapbodan kommer dock stup i kvarten, men inget svar på hur det ligger till med betalningen. Jag blir så jä*la less! Har inte skrivit om det här i tråden tidigare, men nu när jag inte längre får svar på mail så tycker jag att jag har "rätt" att skriva hur dålig kundbetjäning de har. OK, de ska lägga ner så det spelar väl ingen roll att de får dålig kritik nu, men ändå... Hoppas verkligen att jag får mitt paket nån gång, men jag har börjat ge upp hoppet.
    Halloj tjejer!

    Hörde av den tjejen ovan att det pratades om mig! Måste bara få kika in och berätta att betalningen inte har kommit fram men miss goldie skickade kopia på betalningen och jag har skickat paketet förra veckan! Jag förstår hennes frustration dock!

    Jag blir sårad av sånt här, då anledningen varför jag stänger min underbara butik är pga tidsbrist till både er kunder och mina barn, jag gör ingen rättvisa, och då blir alla lidande!
     
    Jag skulle aldrig strunta i mitt rykte fastän jag håller på att stänga, jag har bara väldigt ont om tid nu!

    Ville bara visa att jag bryr mig om mina kunder!
  • Sosofofie
    lilla my2 skrev 2008-02-12 00:00:54 följande:
    Halloj tjejer!Hörde av den tjejen ovan att det pratades om mig! Måste bara få kika in och berätta att betalningen inte har kommit fram men miss goldie skickade kopia på betalningen och jag har skickat paketet förra veckan! Jag förstår hennes frustration dock!Jag blir sårad av sånt här, då anledningen varför jag stänger min underbara butik är pga tidsbrist till både er kunder och mina barn, jag gör ingen rättvisa, och då blir alla lidande! Jag skulle aldrig strunta i mitt rykte fastän jag håller på att stänga, jag har bara väldigt ont om tid nu! Ville bara visa att jag bryr mig om mina kunder!
    Tvivlar inte ett dugg på det
  • Marrah

    Hej hej!

    Nu är det ett tag sen jag var inloggad, har haft fullt upp... Passar på att tacka för alla snälla kommentarer i min gästbok!

    Nu har jag äntligen fått ihop en ny LO och lagt upp den i min nya blogg Varsågod och titta in! Risa och rosa gärna, jag är ju fortafarande ganska ny på det här, så alla tips är välkomna...

    adressen är http://marrahs.blogspot.com/


    Mamma till Sanna och Elias
Svar på tråden Trollen traskar vidare i träsket