Amelié77 skrev 2008-02-09 19:36:02 följande:
Nu måste jag skriva av mig lite, håller på att tappa nerverna. Jag är SUPERLESS på Scrapbodan! Jag beställde ett paket i början på december och jag har fortfarande inte fått det. Hon påstår att min betalning inte kommit in på deras konto, men jag har trippelkollat med min bank och de svär på att allt har gått rätt till. Jag bor ju i Finland så jag har gjort en utlandsbetalning precis som man ska. Och jag ser på mitt konto att pengarna dragits därifrån för ca 2 månader sen. Jag har mailat henne snart 20 ggr om det här och för snart 2 veckor sen skulle hon kolla med sin bank igen och höra av sig, men jag har fortfarande inte hört nåt. Har mailat henne flera gånger efter det, men inget svar. Nyhetsbrev från Scrapbodan kommer dock stup i kvarten, men inget svar på hur det ligger till med betalningen. Jag blir så jä*la less! Har inte skrivit om det här i tråden tidigare, men nu när jag inte längre får svar på mail så tycker jag att jag har "rätt" att skriva hur dålig kundbetjäning de har. OK, de ska lägga ner så det spelar väl ingen roll att de får dålig kritik nu, men ändå... Hoppas verkligen att jag får mitt paket nån gång, men jag har börjat ge upp hoppet.
Halloj tjejer!
Hörde av den tjejen ovan att det pratades om mig! Måste bara få kika in och berätta att betalningen inte har kommit fram men miss goldie skickade kopia på betalningen och jag har skickat paketet förra veckan! Jag förstår hennes frustration dock!
Jag blir sårad av sånt här, då anledningen varför jag stänger min underbara butik är pga tidsbrist till både er kunder och mina barn, jag gör ingen rättvisa, och då blir alla lidande!
Jag skulle aldrig strunta i mitt rykte fastän jag håller på att stänga, jag har bara väldigt ont om tid nu!
Ville bara visa att jag bryr mig om mina kunder!