• Lou

    McLeods Döttrar

    McLeods Döttrar-tråd härmed öppnad

    ~ VÄLKOMNA! ~
    Här kan vi prata en massa om vad som händer i den australienska serien och om allt som rör den. Kanske vi ska hålla oss till det som händer i serien nu & låta spoilers vara från denna tråden? Om intresse finns kan vi ju alltid starta upp en likadan med just spoilers...

    Ordet är fritt!

  • Svar på tråden McLeods Döttrar
  • Trulls

    I gårdagens avsnitt böjade det brinna efter att blixten slagit ner. Dom lyckades rädda Drovers men ett förråd exploderade och medans Nick och Alex var där för att släcka förrådet så bran deras "skörd" på wilgul.
    Men det slutade glat med att Nick och Alex kom till Drovers för att dom ville ha en liten fest och tjejerna hade vattenkrig.

    Ursäkta att jag skriver så rörigt.
    Är så dåligt på att förklara.
    Tror nog det gått en tid mellan förr går och gårdagens avsnitt., Alex hade ju även hållt på med rodeo ett tag och Nick och Tess hade ju jobbat så mycket att dom knappt sett varandra på ett tag.
    Längtar till 12:20

  • littletiger

    Fastän jag är ledig idag så lyckades jag missa avsnittet-var ute och handlade...vad hände idag?

  • Dunderbara Vilja

    Hej Lou och alla andra Mcleod- fan.

    Ja, jag är en "premiärtittare"! Jag bara älskar denna serie ochmissar inte ett avsnitt!! Jobbar jag så spelar jag in det, annars ser jag det live.

    Ibland undrar jag om man är lite sjuk....dagen jag såg avsnittet där Claire dog, så var jag jätte deppig hela kvällen sen.....hahaha!

    Vaddå inte besatt..haha.....sambon tittade på mig och frågade jätte allvarligt: " Du vet om att det bara är på låtsas"?? HAHAHA......snacka om tankeställare..haha

    Snälla säg att ni är likadana, så jag vet att det inte är fel på mig......haha

    Jag älskade dagens avsnitt när de klämde dig Sandra!! Det tyckte jag var rätt skönt. Hon är såå äckligt falsk!!

    Nä nu måste jag ut med mina vovvsar.

    Ha det så bra ute i solskenet

    Kramizzar Manuella

  • bodis

    Hej Lou, och alla andra McLeods systrar. I måndags började den 4:e säsongen, det hade då gått 6 månader sen Claire dog. Det är därför som Charlotte ser äldre ut (och är det!).
    Känns konstigt att allt fortsätter lite som vanligt. Var fortfarande lite omskakad efter helgen. Saknar Claire och kan inte riktigt ta Stevie till mitt hjärta!
    Håller med dig Manuela om dagens avsnitt, skönt att dem satte dit den där j*kla Sandra. Tål henne inte, usch.

  • Lou

    bodis: TACK för upplysningen

    Jag har inte sett dagens avsnitt utan skall avnjuta den sent i afton då jag må IRLa med en massa andra åtaganden innan dess....

    So long

  • Mitti

    Tack snälla Lou för varningen, det var det jag var orolig för. Då vet jag att jag skall hålla mig från deras hemsa, hur gärna jag än skulle vilja läsa allt om dem, för jag VILL ju inte få veta saker i förväg!

    Bra att få förklaringen till att Charlotte plötsligt såg så stor ut, jag visste inte att det gått 6 månader........

    Härligt att Sandra blev satt på plats, men... ville hon faktiskt bli vän med dem??? Såg nästan ut som om gråten hos Harry var äkta..... Gillar henne i alla fall inte!

  • Dunderbara Vilja

    Hej alla!

    Mitti: Tror inte att det var så mycket ärligt i den gråten! Men klart att hon vill ha Harry så mycket på sin sida som möjligt. Hon spelar ut han mot tjejerna. Hon är så ruggigt falsk.....ush för henne!

    Längtar tills 12.20.

    Ha det bra så länge

    Kram alla
    Manuella

  • Plingplongflikka

    Kan det finnas någon bättre serie??
    Någon som vet om den finns att "tanka" ner..???

  • Lou

    Manuela: "Snälla säg att ni är likadana, så jag vet att det inte är fel på mig......haha" Åhnä, då är långt från ensam

    Alla andra som har moisssat avsnitt som varit nyligen, kolla bakåt i tråden, där finns det lite resumeér
    Om ni inte hittar kan jag om ni vill uppdatera, fast inte just nu, bråttom bråttom. Åter i afton!

    Cherio all!

Svar på tråden McLeods Döttrar