• Snorky

    Rabattkodstråden

    Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

    Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

    (Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

    Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

  • Svar på tråden Rabattkodstråden
  • BasseKatt

    Fråga till er Lindex Online veteraner? Tar de alltidut 19 spänn i expavgift? Finns inget sätt att slippa?
    Annars är det ju billigare att gå direkt till butiken och handla samma sak tänkte jag...

  • seSSa
    BasseKatt skrev 2008-06-04 22:27:23 följande:
    Fråga till er Lindex Online veteraner? Tar de alltidut 19 spänn i expavgift? Finns inget sätt att slippa? Annars är det ju billigare att gå direkt till butiken och handla samma sak tänkte jag...
    tyvärr inget sätt o slippa...
    ♂ L E Ó N ♂
  • BasseKatt
    seSSa: Tack för snabbt svar! Då vet jag. Då får det bli butiksshopping ett tag till då Gäller bara att de inte börjar känna igen en när man kommer med samma kupong flera gånger...
  • Tina83

    jag handlar ju ganska mycket på lindex, nästan allt faktiskt, men får aldrig mail, och det var flera m¨nader sen jag fick sms.
    och jag handlar mer än många som får dessa sms, så jag blir lite sur

    sen kan dom väl skicka ut 50-kr kupongen via post istället, för jag har ignen skrivare, så jag kan inte utnyttja den

  • Constelacion

    Gå till olika butiker i den mån du har chans, lr så kör du med olika personal i kassan


    BasseKatt skrev 2008-06-04 22:34:37 följande:
    seSSa: Tack för snabbt svar! Då vet jag. Då får det bli butiksshopping ett tag till då Gäller bara att de inte börjar känna igen en när man kommer med samma kupong flera gånger...
  • Kayn
    BasseKatt skrev 2008-06-04 22:34:37 följande:
    seSSa: Tack för snabbt svar! Då vet jag. Då får det bli butiksshopping ett tag till då Gäller bara att de inte börjar känna igen en när man kommer med samma kupong flera gånger...
    Fast jag har handlat hos samma kassörska fler gånger och hon bara ler när jag kommer igen, tror hon känner igen mig vid det här laget men det gör inget för hon är en av dom trevliga På "mitt" Lindex är det dom unga som är lite av "tråktanterna" och dom lite äldre dom "trevliga tanterna", jag kan annars tycka att det ofta är tvärtom...
    Mamma till Wilhelm 070114
  • Hallontårta

    Den Lindex-rabatten i pdf-filen, man kan skriva ut den och använda den alltså?
    Det registreras inte på club-kortet eller så om man använder samma kupong flera gånger?

  • Fru Indosaurie
    Hallontårta skrev 2008-06-05 09:10:58 följande:
    Den Lindex-rabatten i pdf-filen, man kan skriva ut den och använda den alltså? Det registreras inte på club-kortet eller så om man använder samma kupong flera gånger?
    det verkar inte så, någon hade ju använt den 5 ggr
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Hallontårta

    Nice! Men jag är så harig. haha

    Fru Indosaurie skrev 2008-06-05 09:15:45 följande:


    det verkar inte så, någon hade ju använt den 5 ggr
  • BasseKatt
    Tina83: Men har dugått in på din klubbsida på nätet och kryssat i att du vill har erbjudanden per mail och SMS? Jag var inne igår och såg att jag bara hade kryssat i mail, så då förstår jag varför inte jag får några SMS...
Svar på tråden Rabattkodstråden