• Kajsan

    Shopoholics! Reor på nätet del 5

    Här är fortsättningen på de tidigare trådarna:

    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m14898768.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m27188157.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m28168446.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m30943482.html

    Här tipsar vi varandra om reor på nätet, vart kan man fynda? Och vad fyndar vi?
    Hjälp till att fylla på listan!

    www.litenbutik.se
    www.eleraff.se
    smallkids.jetshop.se
    www.minidani.se
    www.freshmilk.se
    www.lindex.se
    www.dunnis.se
    www.theaskladkammare.se
    kidzshop.jetshop.se
    www.mylittlestar.se
    www.wiell.com
    www.babyshop.se
    www.1klass.se
    www.sheilastore.se/
    enzokidz.e-butiken.se
    www.kameleontdesign.se/
    www.sessanosus.se/butik/
    www.ajabajakids.com
    www.elvasmatroll.se
    www.smatting.se
    www.happylina.se
    www.gangstar.se ( 1 jan )
    www.tuffatilda.se/
    www.funkybaby.se
    www.mellmine.se/shop/catalog/index.php
    www.hagabohag.se
    www.babykompaniet.se
    www.inneonline.se/
    www.dekorlandet.se/
    www.laredoute.se/
    www.cerock.se/
    www.brandos.se
    www.trendybaby.se/
    www.dobidobi.se/
    www.barnlycka.se/
    www.minirodini.se
    sweetfunky.jetshop.se/
    www.minpluddevutt.se
    pippilotta.jetshop.se/
    www.minipeople.nu

    Kalla mig tråkig.
    Men jag skriver inte in tips som jag får inboxade av affärsägare som vill vara med på listan.
    Alla tips ska vara oberoende, detta är ingen reklamtråd.
    Det är inget illa mot nån av er, det är likadant för alla er som skriver till mig.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-21 19:55
    Viktig info om ångerrätt när du handlar på nätet!

    www.konsumentverket.se/mallar/sv/artikel.asp&lngArticleId=2479

  • Svar på tråden Shopoholics! Reor på nätet del 5
  • Kajsan

    Jag skulle vilja be er som har butik att SLUTA göra reklm för den i denna tråd!
    Ni förstör för oss andra eftersom denna tråd riskerar att STÄNGAS pga er!!!

    Är butiken bra så är det säkert nån annan som rekommenderar den ändå

  • Gullrunn
    Svar på #271
    Kajsan: hur märker du att det är butiksägare? Är själv bara glad konsument men undrar om det är något man inte får skriva i sina tips, sånt som inte accepteras av FL?
    Tack för en bra tråd som har jättebra tips.
  • zasata

    ni behöver jag lite hjälp. tänkte ta på dottern tunikan på baby med segarottor på.. men vad skall man ha till?!?

  • AlexG

    Kajsan: vet inte om det är mig du syftade på, men jag är verkligen ingen butiksägare Tänkte bara dela med mig av ett bra tips jag själv hade fått från en kollega på jobbet.

  • Kajsan

    Jag syftar inte på någon om inte är butiksägare, självklart.
    Jag syftar inte på någon, det var en direkt meddelande till de butiksägare som gör reklam i denna tråd, och som får inläggen borttagna av moderatorerna.
    Jag låter skittrist, och nån skrev ju förut att jag var det också, att de skulle göra en annan tråd paralellt med denna där butiksägarna fick göra reklam.
    Problemet är ju att den skulle stängas ner direkt eftersom det är emot FLs regler.
    Jag vill inte vara ett surkart, och jag ÄÄÄÄÄÄlskar tips
    Men jag vill ju inte heller att denna tråd ska behöva stängas

  • Smileycat
    Kajsan skrev 2008-06-28 10:30:17 följande:
    Jag syftar inte på någon om inte är butiksägare, självklart.Jag syftar inte på någon, det var en direkt meddelande till de butiksägare som gör reklam i denna tråd, och som får inläggen borttagna av moderatorerna.Jag låter skittrist, och nån skrev ju förut att jag var det också, att de skulle göra en annan tråd paralellt med denna där butiksägarna fick göra reklam.Problemet är ju att den skulle stängas ner direkt eftersom det är emot FLs regler.Jag vill inte vara ett surkart, och jag ÄÄÄÄÄÄlskar tips Men jag vill ju inte heller att denna tråd ska behöva stängas
    Förstår dig, du är inte trist!
    VI vill nog alla ha tråden kvar, och då innebär det INGEN REKLAM!
    Du gör ett bra jobb!
    Så tyvärr så är det så som Kajsan säger, man får INTE tipsa om sin egen butik, samma som man inte får tipsa till sina egna annonser, (här, på Tradera eller så)..
    Allt som kan tolkas som reklam är förbjudet.. Men tipsa får man ju göra..
    (¯`°?.¸ ღ♥Min älskade Ebba 5/5-06♥Sambon Stefan♥Bonusdottern Vanja 050430♥ღ ¸.?°´¯)
  • Acira

    REA nu gör vi plats på lagret för höstens nyheter så passa på och fynda 10-40% på utvalda varor.

    dom har också fått in jättesnygga barnyoga byxor från sobea, tyvärr inte till de jättesmå men ändå. älskar själv mina mamayoga.

    gullgrodan.se

    själv söker jag en småfolkströja eller body med gröna grodor finns den kvar nånstans eller är det bara tradera som gäller??

  • AlexG
    Kajsan skrev 2008-06-28 10:30:17 följande:
    Jag syftar inte på någon om inte är butiksägare, självklart.Jag syftar inte på någon, det var en direkt meddelande till de butiksägare som gör reklam i denna tråd, och som får inläggen borttagna av moderatorerna.Jag låter skittrist, och nån skrev ju förut att jag var det också, att de skulle göra en annan tråd paralellt med denna där butiksägarna fick göra reklam.Problemet är ju att den skulle stängas ner direkt eftersom det är emot FLs regler.Jag vill inte vara ett surkart, och jag ÄÄÄÄÄÄlskar tips Men jag vill ju inte heller att denna tråd ska behöva stängas
    Föstår dig till 100% och tycker inte du är sur o trist! Det hade varit riktigt tråkigt om den här tråden stängdes! Så fortsätt varna
Svar på tråden Shopoholics! Reor på nätet del 5