• Såckan

    GeKås/Ullaredtråden volym 8

    Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

    Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

    Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

    Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

    Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

    Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

    Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

    Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Trolletmilla
    AnetteGunnarsson skrev 2008-09-22 09:48:09 följande:
    Den där rosa sådandär bil som man sparkar med benen för att komma fram... Vanligast är väl den röda och blåa...Den kostar väl 300:- tror jag?? Vad kostar dom i vanlig affär??
    Bobby car kostar allt från ca 350- 500 i vanlig butik.
  • MrsNash

    Hej! Ska snart dit, men e det nån som vet om de har såna här dekorationsklistermärken eller vad man nu ska kalla det, som man kan sätta upp på väggar och tapet som en slags fond? Hoppas ni förstår vad jag menar! Ska försöka hitta nått till dotterns rum...

  • MissM3

    Frågade tidigare i tråden men fick inget svar så jag testar igen. Har Gekås åkpåsar, om, vilket pris och vilka färger?

  • MrsNash

    MissM3 - jag köpte åkpåse där förra året, den kostade inte mycket och är jättenöjd med den, den är svart med fleecefoder inuti. ska man klaga på nått så tyckte jag kanske att den var lite kort. Men det var förra året som sagt och då såg jag även en annan svart åkpåse, så¨jag tror allldeles säkert att det finns även inför denna säsong.

  • Smultronhjärta
    MissM3 skrev 2008-09-22 09:56:23 följande:
    Frågade tidigare i tråden men fick inget svar så jag testar igen. Har Gekås åkpåsar, om, vilket pris och vilka färger?
    Anledningen till att du inte har fått ngt svar kan bero på att det finns svar på dessa frågor på var tredje sida i denna tråden
    Duo-åkpåse 159:-
    Fleccefodrad 199:-
    Med lammfäll inuti 649:-

    Färgerna är svart och mörkblå- ibland har det funnits beige oxå
    **Max Lejon 070227**
  • MissM3

    MrsNash & Smultronhjärta: Tack för snabba svar. Då ska jag kika när jag åker nästa helg.
    Smultronhjärta: Då måste jag ha missat att andra frågat. Har följt tråden i en veckas tid men har inte sett att nån skrivit om just åkpåsar. Hade jag det så hade jag självklart inte frågat. Men det första man blir blind på så är det ögonen;)

  • AnetteGunnarsson

    Har gekås någon annan "sparkarbil" än Bobby car?? Såg att dom hade en läragå bil, men den såg inte så bra ut att sitta på?

    Brukar den bobby car bli mycket använd av 1,5 åringar o uppåt??

  • MissM3

    En annan fråga; kanske ni redan tagit upp det, men stämmer det att Gekås ska öppna i linköping?

  • Smultronhjärta
    AnetteGunnarsson skrev 2008-09-22 10:17:45 följande:
    Har gekås någon annan "sparkarbil" än Bobby car?? Såg att dom hade en läragå bil, men den såg inte så bra ut att sitta på?Brukar den bobby car bli mycket använd av 1,5 åringar o uppåt??
    Min son är 18 mån och heeelt galen i sin Bobby car- svågerns dotter är 3 år och kör fortfarande runt på sin så jag tror nog att den blir uppskattad
    **Max Lejon 070227**
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8