• Såckan

    GeKås/Ullaredtråden volym 8

    Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

    Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

    Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

    Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

    Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

    Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

    Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

    Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • JoPoAnWi
    jajja81 skrev 2008-10-07 22:41:38 följande:
    Ja, har dom inga hjälmar med grönt spänne får det vara! Det trodde jag dom flesta butiker som säljer hjälmar hade, är det inte lag på det?!Min sambo får kolla in xboxspelen själv. Det är han som spelar.... Så då har dom inte nhl 09 då?! trist....
    Men visst har de även de nyaste spelen!!
    Det har iallafall jag köpt till mina killar, fast till PS2.
    Hade oxå tänkt köpa NHL´09 till dom
    Mamma till 4 underbara pojkar
  • lyckligmamma
    pannkakan06 skrev 2008-10-07 22:45:49 följande:
    oo vad inspirerad man blir när man läser era listor... *fyller på min mer* inte klokt man får verkligen ta med sig stora plånboken LYCKLIGMAMMA: läste din lista och såg pingufilmer, jag var nere i våras och köpte 5 olika pingufilmer, finns massor av dom.. Jag själv letar efter dora filmer.. hiih..Ni som köpt den där barndammsugaren, hur fungerar den låter den o allt? Pris???
    toppen. kommer du ihåg priset på filmerna???
  • lyckligmamma
    pannkakan06 skrev 2008-10-07 22:45:49 följande:
    oo vad inspirerad man blir när man läser era listor... *fyller på min mer* inte klokt man får verkligen ta med sig stora plånboken LYCKLIGMAMMA: läste din lista och såg pingufilmer, jag var nere i våras och köpte 5 olika pingufilmer, finns massor av dom.. Jag själv letar efter dora filmer.. hiih..Ni som köpt den där barndammsugaren, hur fungerar den låter den o allt? Pris???
    Jag har en hemma, dottern brukar dammsuga med den. vet inte omde e samma som ni tänker på, den här är gul o lite rött o blå under. o små vita kulor i den som blåser runt när man dammsuger..... hm snurrigt inlägg .-)
  • Kina79

    Någon som vet om de har de flytande vitaminerna Mivi Total? Och vad de kostar?

  • Cecilia70

    Frågar igen, Vet nån öppet-tider på affärerna runt om?
    Gissar på 10-18, men vet nån ?

  • villasibylla

    Hej.
    Är det nån som har koll på WII spelen och tillbehören?
    Sonen har sålt jultidningar så han får ett sånt, men det behövs extra kontroller till lillebror så han oxå kan va med.

  • 0407
    Cecilia70 skrev 2008-10-08 09:04:55 följande:
    Frågar igen, Vet nån öppet-tider på affärerna runt om?Gissar på 10-18, men vet nån ?
    stämmer bra det!
  • Anke
    villasibylla skrev 2008-10-08 09:07:49 följande:
    Hej.Är det nån som har koll på WII spelen och tillbehören?Sonen har sålt jultidningar så han får ett sånt, men det behövs extra kontroller till lillebror så han oxå kan va med.
    vilken duktig kille! det är inte illa jobbat
    * If you think nobody cares about you, try missing a couple of payments *
  • pannkakan06

    LYCKLIGMAMMA: jag komemr inte ihåg men tror runt 60 kr eller ngt sådant. . . alla dom där filmerna postis pär och telletubbies hade dom då till riktiga bra priser!

    Ja det blir en dammsugare då, säkert lite roligt
    tur att jag lämnar karln hemma så man kan handla ifred

  • villasibylla

    Ja han har verkligen legat i. Inte dåligt för en kille på 7,5.
    Och inte behövde mammas plånbok skrika högt heller

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8