• Sanrah

    Mia-Sanningen om gömda

    Jag hamnade av en slump på Monica Antonsson blogg.Hon ska tydligen ge ut "Mia- sanningen om gömda" den 1 december. Det först nu jag har sett detta, känner mig helt förvirrad. Vad ska man tro?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-03 21:28
    Liza Marklunds - Gömda

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-08 08:47
    Länk till bloggen:

    monicaantonsson.blogspot.com/

  • Svar på tråden Mia-Sanningen om gömda
  • NovJenny
    LillaLinan skrev 2008-11-05 22:08:17 följande:
    Fast folk kommer ju med alla möjliga konstigheter. Att koncentrationslägren inte funnits är ju ett exempel. Inte en sekund tvekar jag på då att de inte funnits.
    Fast det finns väl ganska mycket motbevis till det.

    Sedan behöver man ju inte hålla på att jämföra det ena och det anda bara för att övertyga att man själv har rätt. Bara för att vissa anser att judeförintelsen inte har ägt rum så har det ju inget med detta att göra!

    Folk kan göra mycket för pengar, så är det.
    Liza och hon kan ha kommit fram till en riktigt hemsk story tillsammans. Inte alls omöjligt.

    Sedan kan det mesta också vara sant, men det ska bli jäkligt intressant att läsa Monicas bok!

    Ni behöver inte försöka övertala mig mer om att Mia talar sanning då jag inte tror på någon än förrän jag får veta. kanske man aldrig får, men jag stannar där.
  • LillaLinan

    men det är ju lite lustigt hur ni tror at ni ska få veta sanningen bara för at ni läser en bok som heter Sanningen om Gömda...eller MIA. Folk kan göra mkt för pengar det bevisar ju Monica A så jag ska inte läsa hennes bok, mår illa av personer som henne.

  • NovJenny
    LillaLinan skrev 2008-11-05 22:19:52 följande:
    men det är ju lite lustigt hur ni tror at ni ska få veta sanningen bara för at ni läser en bok som heter Sanningen om Gömda...eller MIA. Folk kan göra mkt för pengar det bevisar ju Monica A så jag ska inte läsa hennes bok, mår illa av personer som henne.
    Jag tror inte att jag kommer få veta sanningen av den boken. Som jag skrev....
  • NovJenny
    Felicia6 skrev 2008-11-05 22:22:01 följande:
    Ojdå.. Nu "försvann" brevet från hennes blogg.. hmm..
    Oj.
  • NovJenny
    Felicia6 skrev 2008-11-05 22:29:11 följande:
    Undrar varför det försvann så fort.. Hon kanske kom på sigsjälv med nåt?
    Kanske det... Hon läser denna tråd alltså.
  • Felicia6
    NovJenny skrev 2008-11-05 22:45:48 följande:
    Kanske det... Hon läser denna tråd alltså.
    Jo det gör hon, men skriver inget i den. Hon skriver i sin blogg ist.. Länk till den här tråden finns tom på hennes blogg..
    Så jag tycker att hon gott kan skriva lite här oxå, ist för att läsa här och "svara" i sin blogg.. typ..

    Och ja, det måste ju ha varit nåt känsligt då brevet spårlöst försvann
    Gbp 26/2-08 || felicia6.blogspot.com
Svar på tråden Mia-Sanningen om gömda