• Sigrid

    Här går vi ner i vikt tillsammans och peppar varandra

    Här peppar vi varandra att gå ner i vikt. Många eller få kilo spelar ingen roll. I den här tråden pratar och babblar vi, peppar varandra och delar recept. Nya och gamla deltagare är välkomna.

    Här är länken till mått- och viktlistan (bara lista inget prat):
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m38408309.html

    Den gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m36150332.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-23 09:21
    Här är den nya vikt- och måttråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m41742916.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-09 09:22
    Länk till ny pepptråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m42162401.html

  • Svar på tråden Här går vi ner i vikt tillsammans och peppar varandra
  • Sigrid

    Ja, nog blir man glad av att röra på sig allt och mycket piggare.

    Jag hoppas att gymmet jag tränar på har ett bra vårschema som passar mig, hoppas att de har samma pass på onsdagarna som i höstas.


    Maddisen80 skrev 2009-01-05 16:42:05 följande:
    Sigrid . jo man blir mycket gladare av att träna och man behöver inte äta antidepressiva
  • Sigrid

    Jag är faktiskt ledig en hel vecka till från jobbet. Min man börjar jobba på onsdag, så slutet av veckan blir det bara jag och sonen ensamma. Vi har inget inbokat, men lite pyssel blir det säkert.

    Själv då, något planerat?


    Maddisen80 skrev 2009-01-05 16:46:31 följande:
    sigrid händer annars i veckan dåå ?
  • Sigrid

    maddisen, vad bra att du kommit igång med arbetsträning. Det blir lite mer skillnad på dagarna när man jobbar och man kan uppskatta ledigheten på ett annat sätt.

  • mickans

    Heeej Igen Å god forsättning till er Alla

    Ja, det är en diet som Fredik Pauelin med två till har knåpat ihop. Den är på 8 veckor och då är det färdiga frukostar, mellisar, middagar man kan välja på som ska bli ca 1.600 kal om dagen, men jämn fördelining på proteiner, fett och kholhydrater .
    Jag har alltid tykt han varit vettig i sina kostråd så jag tror på detta, och det var Myket mat jag gillade och Alla rätterna är såååå lättlagade, så det fins inget att skylla på längre .


    Sigrid skrev 2008-12-28 19:46:41 följande:
    mickans: Vad går Insodieten ut på? Hoppas att du haft en trevlig jul.
  • mickans

    Ja, som sakt då var man hemma igen...skönt

    Jag var på gymet en sväng i dag för att kolla kroppen lite hur det var fatt med den.
    PÅ 3 veckor som jag Inte har tränat så har jag förlorta fler kilo i vikter än jag trott . Surt medn jag vet jue oxå att det går fort att komma tillbaka igen Så i morgon blir det ett pass med Bodycykel me. Jag är verkligen övermogen att komma igång igen.

    Jag är inne på andra dagen på min ditet och det är sjukt myket Mat. Så det är bara att inse äter man rätt så kan man äta myket mat och behöver inte vara hungrig eller sugen. Nu har jag inte kunnat följa till punkt eftersom jag jag äter frukost typ 10 på morgonen och då blir det svårt att hinna få i sig allt . Så de här dagarna här hemma blir lite övning..

  • Sigrid

    Det låter bra med lättlagad mat och att man får äta sig riktigt mätt.


    mickans skrev 2009-01-05 18:35:05 följande:
    Heeej Igen Å god forsättning till er Alla Ja, det är en diet som Fredik Pauelin med två till har knåpat ihop. Den är på 8 veckor och då är det färdiga frukostar, mellisar, middagar man kan välja på som ska bli ca 1.600 kal om dagen, men jämn fördelining på proteiner, fett och kholhydrater . Jag har alltid tykt han varit vettig i sina kostråd så jag tror på detta, och det var Myket mat jag gillade och Alla rätterna är såååå lättlagade, så det fins inget att skylla på längre .
Svar på tråden Här går vi ner i vikt tillsammans och peppar varandra