• Sigrid

    Här går vi ner i vikt tillsammans och peppar varandra

    Här peppar vi varandra att gå ner i vikt. Många eller få kilo spelar ingen roll. I den här tråden pratar och babblar vi, peppar varandra och delar recept. Nya och gamla deltagare är välkomna.

    Här är länken till mått- och viktlistan (bara lista inget prat):
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m38408309.html

    Den gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m36150332.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-23 09:21
    Här är den nya vikt- och måttråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m41742916.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-09 09:22
    Länk till ny pepptråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m42162401.html

  • Svar på tråden Här går vi ner i vikt tillsammans och peppar varandra
  • morrontrött

    nej jag deppar väl inte egentligen.
    jag hade gett mig själv tillåtelse att ta ut svängarna lite i jul och nyår så jag är glad att det inte blev +.

    idag kommer jag inte ut på nån promenad då jag har båda barnen hemma. men vi ska väl till pulkabacken sen och åka lite.

  • Maddisen80

    Morrontrött det är ju bra det ,jag försökte äta lite godis idag men bosatt mig på toa halvadagen så aldrig mer de vill man ju inte göra bo på toa hehe

  • mickans

    De ringde precis från gymet och sa att Bodybalans passet i dag blir instält, intruktören har magsjuka. Å det är -17 grader här så en promenda känns inte lokande det heller...hmmmm. Men har ett spinning pass i morgon så det käns lungt iaf.

    Var jue på pumpcykel i går och trodde jag skulle dööööö på spinningen. Guuuuud, så jobbigt det var....man har legat av sig vill säga....he he

  • Sigrid

    Trist att träningen inte blev av.
    Jag hade hoppats på Powerstep idag men jag känner mig för förkyld.


    mickans skrev 2009-01-07 14:53:28 följande:
    De ringde precis från gymet och sa att Bodybalans passet i dag blir instält, intruktören har magsjuka. Å det är -17 grader här så en promenda känns inte lokande det heller...hmmmm. Men har ett spinning pass i morgon så det käns lungt iaf. Var jue på pumpcykel i går och trodde jag skulle dööööö på spinningen. Guuuuud, så jobbigt det var....man har legat av sig vill säga....he he
  • mickans

    Tja, det var lite tråkit var det allt. Men i dag blir det spinning.
    Bodybalans är jue inte så myket mer än lite styrka å sträcka ut kroppen lite :)Men det är jue skönt absolut...

  • Sigrid

    Min man har börjat jobba så det är bara jag och sonen hemma på dagarna den här veckan. Jag märker att det är svårare att hålla sig borta från att stoppa saker i munnen när jag är ensam hemma.

  • morrontrött

    spinning kanske vore nåt för mig!
    just nu har jag noll tid för det, tänker inte försöka klämma in det nånstans, då blir jag bara stressad.

    jag har slopat kaffebröd nu oxå, och det som jag gillar såååå! endast en dag i veckan har jag sagt till mig själv.
    godis o sånt har jag inga problem att neka men en god bulle eller kex, kakor......
    jag är en riktig fikakärring. kaffe utan tilltugg e inte så kul.
    men nu är det så, och det kommer gå bra.

Svar på tråden Här går vi ner i vikt tillsammans och peppar varandra