• Sigrid

    Här går vi ner i vikt tillsammans och peppar varandra

    Här peppar vi varandra att gå ner i vikt. Många eller få kilo spelar ingen roll. I den här tråden pratar och babblar vi, peppar varandra och delar recept. Nya och gamla deltagare är välkomna.

    Här är länken till mått- och viktlistan (bara lista inget prat):
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m38408309.html

    Den gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m36150332.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-23 09:21
    Här är den nya vikt- och måttråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m41742916.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-09 09:22
    Länk till ny pepptråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m42162401.html

  • Svar på tråden Här går vi ner i vikt tillsammans och peppar varandra
  • Sigrid

    Superbra. Grattis!


    viti skrev 2009-01-09 08:48:14 följande:
    Vågen visade -0,2. Det känns superbra att jag inte gått upp en massa under julen!!
  • Sigrid

    Idag går mitt gymkort ut. Så nästa vecka måste jag lägga ut en massa penga på ett årskort. Som tur är får jag tillbaka lite av jobbet, men långt ifrån allt. Men det är väl en bra investering att satsa på sig själv. Nu har jag kommit igång med träningen, då ska jag fortsätta också.

  • Sigrid

    Åh, jag har ätit alldeles för mycket ikväll. Jag brukar försöka sluta äta när jag känner mig mätt istället för att äta bara för att det är gott. Men inte ikväll. Idag åt vi hemmagjord pizza och den var SÅ god. Nu sitter jag här med ond mage och ångrar att jag smällde i mig alltihop.

  • Maddisen80

    Sigrid vad bra att du ska köpa ett nytt årskort ,jag själv ha de på autogiro så mitt kort går aldrig ut om inte jag säger upp medlemskapet.

  • mickans

    Jaaa, se det som en investering i dej själv . Det är jue bra man får friskvårdsbidrag....super. Vi får så pass jag jag bara betalar drygt 1000 per år....toppen.


    Sigrid skrev 2009-01-09 18:09:07 följande:
    Idag går mitt gymkort ut. Så nästa vecka måste jag lägga ut en massa penga på ett årskort. Som tur är får jag tillbaka lite av jobbet, men långt ifrån allt. Men det är väl en bra investering att satsa på sig själv. Nu har jag kommit igång med träningen, då ska jag fortsätta också.
  • Sigrid

    Jag har som plan att styrketräna på måndagmornarna, men eftersom jag inte har köpt något nytt årskort så kan jag inte träna imorgon. De har inte öppnat kassan så tidigt.

    Men förhoppningsvis så kan jag köpa ett kort imorgon på dagen och gå dit på tisdag morgon och träna istället.

    Jag gissar att jag kommer att ha massor med träningsvärk efter en träningsfri jul.

  • Maddisen80

    sigrid jag tränar 1 timma 3 ggr i veckan ,men nu kommer jag ha lång stretching,kommer ta typ 30 min pga mina knän,senorna är förkorta, sen är de otöjda så har fått stretchingövningar av sjukgymnasten

Svar på tråden Här går vi ner i vikt tillsammans och peppar varandra