• Sigrid

    Här går vi ner i vikt tillsammans och peppar varandra

    Här peppar vi varandra att gå ner i vikt. Många eller få kilo spelar ingen roll. I den här tråden pratar och babblar vi, peppar varandra och delar recept. Nya och gamla deltagare är välkomna.

    Här är länken till mått- och viktlistan (bara lista inget prat):
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m38408309.html

    Den gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m36150332.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-23 09:21
    Här är den nya vikt- och måttråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m41742916.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-09 09:22
    Länk till ny pepptråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m42162401.html

  • Svar på tråden Här går vi ner i vikt tillsammans och peppar varandra
  • mickans

    GOOOO GIRL!! F*n, vad bra gjort. Jag är glad att du hänger med att tag till. Det är alltid kul att ventelera träning och det kan vara skönt om suget sätter in att ha någoan att tjata hos .


    Sigrid skrev 2009-01-19 15:53:41 följande:
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJag har nått min målvikt (60 kg)! Jag är så stolt. Måste få dela med mig av mina mätvärden här även om vi har en vikttråd.Start: 2008-08-11Startvikt: 74,3 kgVikt nu: 59,3 kgViktminskning: 15 kgMåttMidja: Start 89 cm - Nu 70 cm (minskning: 19 cm)Höfter: Start 110 cm - Nu 95 cm (minskning: 15 cm)Lår: Start 64 cm - Nu 54 cm (minskning: 10 cm)
  • morrontrött

    grattis sigrid! bra jobbat!
    hoppas du stannar här hos oss ett tag till i alla fall.

  • Sigrid

    Tackar!

    Igår var jag och styrketränade så nu börjar jag känna att träningsvärken kommer smygande. Imorgon blir det Powerstep igen, hoppas att jag hänger med lite bättre än förra veckan.

  • Sigrid

    Idag tränade jag Powerstep. Jättekul, men oj vad jobbigt. Nu längtar jag som vanligt till nästa vecka.

  • mickans

    Själv är jag besviken har gått ner -0,3, så nu gäller det att Inte tappa suget.
    Tycker jag tränar å tränar å inget händer inte en cm ens. Jag är iof starkare och bättre hållning och ryggen är myket bättre. Alltid nått, men vist vill jag det ska synas i midjan oxå, om det så är vikt eller cm det syns i

  • Sigrid

    Mickans: Fortsätt kämpa. Rätt som det är så måste det ju vända, eller hur! Men jag förstår din frustration, men vill ha resultat direkt.

  • mickans

    I dag är jag på bättre humör, vägde mej imorse och då var det -0,8, och det är jag nöjd med . Tykte verkligen 0,3 var för lite med tanké på hur jag kämpat. Men med 0,8 är jag nöjd det tycker jag att jag värd .

    Köpte mej en super fin kjol i går me

  • morrontrött

    usch usch. inget minus här inte. och tråkigt väder är det.
    usch usch.

    men ikväll ska jag i alla fall ha roligt, det blir tjejkväll med mina gamla stallkompisar. det ser jag fram emot. jag har inte bestämt om min bebis ska få följa med eller vara hemma med pappa och storasyster. nu lutar det åt att hon får stanna hemma. det kan va skönt o få göra något på egen hand.

  • Sigrid

    Grattis! Du är värd en ny kjol.


    mickans skrev 2009-01-23 11:50:36 följande:
    I dag är jag på bättre humör, vägde mej imorse och då var det -0,8, och det är jag nöjd med . Tykte verkligen 0,3 var för lite med tanké på hur jag kämpat. Men med 0,8 är jag nöjd det tycker jag att jag värd . Köpte mej en super fin kjol i går me
  • Sigrid

    Fortsätt kämpa.
    Jag tycker du ska lämna bebisen hemma med pappa. Det hade jag valt i alla fall.


    morrontrött skrev 2009-01-23 13:45:38 följande:
    usch usch. inget minus här inte. och tråkigt väder är det. usch usch. men ikväll ska jag i alla fall ha roligt, det blir tjejkväll med mina gamla stallkompisar. det ser jag fram emot. jag har inte bestämt om min bebis ska få följa med eller vara hemma med pappa och storasyster. nu lutar det åt att hon får stanna hemma. det kan va skönt o få göra något på egen hand.
Svar på tråden Här går vi ner i vikt tillsammans och peppar varandra