• Sigrid

    Här går vi ner i vikt tillsammans och peppar varandra

    Här peppar vi varandra att gå ner i vikt. Många eller få kilo spelar ingen roll. I den här tråden pratar och babblar vi, peppar varandra och delar recept. Nya och gamla deltagare är välkomna.

    Här är länken till mått- och viktlistan (bara lista inget prat):
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m38408309.html

    Den gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m36150332.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-23 09:21
    Här är den nya vikt- och måttråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m41742916.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-09 09:22
    Länk till ny pepptråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m42162401.html

  • Svar på tråden Här går vi ner i vikt tillsammans och peppar varandra
  • morrontrött

    ja, jag åkte ensam sen. det var grymt skönt att få åka iväg lite själv. det var jättetrevligt att komma ut och umgås med BARA vuxna

    idag har jag varit ute en timme på min vanliga promenadrunda. det regnade och var svinigt kallt.

  • Maddisen80

    hejsan jag har nog gått ner i vikt ,ska väga mig imorgon ,för jag har ätit 3 mackor på en hel vecka sen 2 näringsdrycker har varit på sjukhuset sen förra lördageen kom hem igår

  • Sigrid

    Visst är det skönt att få vara med bara vuxna ibland.
    Vad duktig du är som kommer ut på promenad, jag hoppas komma igång med det när det blir lite ljusare på kvällarna och lite varmare.


    morrontrött skrev 2009-01-24 20:39:40 följande:
    ja, jag åkte ensam sen. det var grymt skönt att få åka iväg lite själv. det var jättetrevligt att komma ut och umgås med BARA vuxna idag har jag varit ute en timme på min vanliga promenadrunda. det regnade och var svinigt kallt.
  • Sigrid

    Hej Maddisen!
    Det låter inte bra att du varit på sjukhus en hel vecka. Hoppas att du mår bra nu.
    Jag skulle ha svårt att klara mig utan smörgåsar, det är ju så gott. Men jag har minskat på det sen jag började försöka gå ner i vikt. Hoppas att vågen visar minus för dig imorgon.


    Maddisen80 skrev 2009-01-25 10:43:39 följande:
    hejsan jag har nog gått ner i vikt ,ska väga mig imorgon ,för jag har ätit 3 mackor på en hel vecka sen 2 näringsdrycker har varit på sjukhuset sen förra lördageen kom hem igår
  • Sigrid

    Maddisen, usch vad jobbigt. Det är tragiskt att det ska hänga på om det finns plats eller inte för att få vara på sjukhuset.

  • morrontrött

    Maddisen80 skrev 2009-01-25 10:43:39 följande:


    hejsan jag har nog gått ner i vikt ,ska väga mig imorgon ,för jag har ätit 3 mackor på en hel vecka sen 2 näringsdrycker har varit på sjukhuset sen förra lördageen kom hem igår
    usch då. hoppas du kryar på dig.
    och att vågen visar minus imorgon!
  • Sigrid

    +0,6 kg

    Men jag håller mig under målvikten i alla fall men ynka 0,1 kg.

    Jag tyckte att jag varit duktig den här veckan, men det tyckte tydligen inte vågen.

  • Sigrid

    Det blev ingen styrketräning idag, jag har ont i halsen. Så antagligen blir det ingen träning på onsdag heller

  • Maddisen80

    Sigrid jag må sämre ,men de har plastbrits de är därför jag är hemma igen


    Sigrid skrev 2009-01-25 11:22:23 följande:
    [citat]
Svar på tråden Här går vi ner i vikt tillsammans och peppar varandra