• Fiddle

    Vilket wii-spel rekommenderar du?

    Funderar på att köpa ett spel till wii i julklapp till min sambo, men har dålig koll på vilka spel som finns och vilka som är bra.

    Vilket spel skulle du rekommendera? Vill helst att det ska vara ett ganska nytt spel.

  • Svar på tråden Vilket wii-spel rekommenderar du?
  • pucken

    själva wii fit tycker jag är rätt trist. det är för mycket dötid, för lite roliga övningar och kass musik. MEN balance board är ruskigt kul till andra spel, tex senaste rayman raving rabbids har många roliga småspel där man använder balance board.


    Sadie skrev 2008-12-12 19:30:50 följande:
    Jag skulle vilja testa det där snowboardspelet...vad det nu heter. Men har ingen balance board. Han kanske gillar wii fit, eller är det mer ett så kallat tjejspel?
  • Mumu
    Sadie skrev 2008-12-12 19:30:50 följande:
    Jag skulle vilja testa det där snowboardspelet...vad det nu heter. Men har ingen balance board. Han kanske gillar wii fit, eller är det mer ett så kallat tjejspel?
    Nej tok heller! Det är inget tjejspel! Det funkar lika bra för både tjejer och killar att träna på det, min sambo tränar hur mycket som helst med Fit.
    Bäst just nu: Wii Fit!
  • Fiddle

    Är super paper mario nytt då?

    Grejen är att sambons kompis fick Galaxy i julklapp förra året så jag tror inte han skulle tycka det var så kul om han fick det i år... ett år efter polaren. Han är lite prylnörd sådär, allt ska ju vara nytt och häftigt!

    mario kart tyckte jag faktiskt var ganska dåligt till wii när jag testade det.

    Guitar hero skulle ju kunna vara nåt, jag funderar på det men vill ha fler alternativ.

  • Esthery

    ssx snowboardspel, den behöver man ingen wii balance board till men är jättekul ändå

  • Fiddle

    men vad tusan har de inte gett ut några nya wii-spel inför jul då??

  • Fiddle

    Esthery skrev 2008-12-12 19:38:35 följande:


    ssx snowboardspel, den behöver man ingen wii balance board till men är jättekul ändå
    ok ska googla det och se om det kan vara nåt!
  • Sadie

    Men kan man köpa en balance board löst då eller måste man köpa wii fit för att få en sån?

Svar på tråden Vilket wii-spel rekommenderar du?