• johlinn

    ryggmärgsbråck/mmc del 4

    För oss med ryggmärgsbråck/mmc i omgivningen!
    Pepp- och stödtråd, men också en massa massa glädje för alla framsteg!

  • Svar på tråden ryggmärgsbråck/mmc del 4
  • catmat

    Rafikii: Hoppas ni får svar snart ! Hoppas de ringer tillbaka ikväll.

    Sunshine: Tråkigt att det efterlängtade fotbadet inte blev av.

  • Morrisey

    Fy Rafiiki, vad jobbigt att hon inte mår bra! Hoppas verkligen att ni får svar snart. Kram


    ♥ Son född augusti-04 ♥ Son född juni-08 ♥
  • FrökenWonka

    Rafiiki: Men usch. Stackars lilla I. Hoppas du får tag i nån snart som kan få igång
    ruljansen så nif år veta vad det är.

    Ni som fått era barn sederade med dormicum. Hur lång tid har det tagit innan dom vaknat och hur har dom varit då?
    Vi har storträff med läkarteam, sjukgymnaster, uroterapeut m.fl nere i Lund i början av mars
    och dom vill ha färska provsvar på allt som går så denna veckan ska M sederas 2 gånger och vi ska in idag, i morgon och på fredag för undersökningar och ta prover och odlingar.

    Vi slapp ifrån sedering sist men det var gränsfall så denna gången kommer dom sedera honom. Känns inte som det kan ta så lång tid för vi ska vara på dagvården i morrn, sista undersökningen är klockan 15,30 och dom stänger klockan 17,00. Men är rädd för att dom ska skicka hem oss när han fortfarande är helt väck. Hur mådde era barn osv?

  • sunshine9

    Rafiki: usch vad jobbigt ni har just nu!
    Hoppas att ni får en ordentlig koll på I , att ni får hjälp m detta!
    Hur länge har hon haft dessa kräknigar nu?
    Tänker på er

  • catmat

    Fröken wonka: Efter de är färdiga med undersökningen får han vakna upp på uppvak. Hur barnen mår efteråt är olika.
    A hon vaknar sagta och lite groggi.
     Men om han inte är tillräkligt vaken så får ni vara kvar eller de skickar er till barnavdelningen. Vi har varit tvungan att ligga kvar på barn några gånger.

    Jag håller alla tummar!

    Rafikii: Jag har tänkt på er! Hur går det?

  • johlinn

    rafiiki - undrar oxå hur ni har det! *orolig*
    Kanske fick de åka in igår? *Funderar*

    Här har vi en trött kille! Han sov dåligt på dagen igår pga diverse anledningar. Så inatt sov han från ett till kvart i nio och nu sover han middag sen en timme tillbaka. Igår sov han bara en kvart på förmiddagen och 45 minuter på em, han brukar sova minst 1,5 timme på dagen så jag förstår att han är trött!

  • Morrisey

    Undrar också hur det går för Rafiiki.... *orolig*

    Wonka, när E var sederad så låg vi i och för sig inne, men när han vaknade var han precis som vanligt så jag tror inte att det ska vara några problem att åka hem efteråt.

    Jag har också en trött liten kille här hemma. Vi håller på att öka på ep-medicinen och dessutom är han förkyld så han vill mest sova hela tiden.


    ♥ Son född augusti-04 ♥ Son född juni-08 ♥
  • Christina77

    Var hemma 13.00 efter op (om mn nu kan kalla detta en op). Så skönt att hon inte måde dåligt brukar alltid göra det.

    Rafiiki: tänker på er vad händer jag är oxå orolig. Jag kom på dag att jag hade lovat bilder på nya toan för evigheter sen, förlåt glömde det helt, Vi har samma toa som "dreamrose" så du kan ju kolla hennes bilder. Förlåt igen.

  • johlinn

    christina - skönt att det gått bra för er!

    Morrisey - jobbigt med förkylning och ep! Hoppas ni kommer till ordning med medicineringen, måste ta på krafterna för honom!

Svar på tråden ryggmärgsbråck/mmc del 4