• RingRing

    Nya vi som försöker få syskon till våra änglar

    Välkommen alla gamla och nya till fortsättningen!



    Här får man tycka och känna och säga vad man vill utan att det blir fel.
    Ingen här inne klandrar någon annan för dess tankar.
    Alla har vi gått igenom samma hemska öde som gjort att vi kommit hit till denna tråd...



    Men nu är det dags för våra underbara änglar däruppe att få bli storasystrar/storebröder

    Så nu kör vi så det ryker



    + PLUS ÅT OSS ALLA +



    Tidigare trådar
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m26901686.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m29786350.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m35155057.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m38102012.html


    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m41097915.html
    BIM lista så vi har koll på varandra
    www.familjeliv.se/Forum-10-20/m41187392.html


    Du kommer alltid finnas i mammas hjärta Isak....
  • Svar på tråden Nya vi som försöker få syskon till våra änglar
  • Stark Längtan83
    MrsCharlotte skrev 2009-08-02 21:23:42 följande:
    bara ego här idag...Jag har fått missfall.. eller ma heter det väl, fostret var bara 4 mm stort, lika litet som när jag gjorde VUL för 4 veckor sen. Fick veta det i onsdags för jag åkte in till gynakuten eftersom jag började blöda. Fick åka in akut natten till fredag igen för jag hade jätteont, blödde jättemycket och var yr i huvudet och kräktes. Så jag blev inlagd och blev skrapad.. det var för min egen skull eftersom jag blödde så mkt. Efter skrapningen hade mitt blodvärde sjunkit till 73 så jag fick två påsar blod.. fick åka hem igår eftermiddag. Jag är glad att de skrapade för nu blöder jag nästan ingenting, annars hade jag förmodligen haft blödningar i flera veckor till. Men det är bara att vänta tills mensen kommer igång igen och försöka på nytt.... men det känns ju tungt samtidigt. Hur mycket ska man orka?
    *en kram vill vi sända till er.
  • Anna65
    MrsCharlotte skrev 2009-08-02 21:23:42 följande:
    bara ego här idag...Jag har fått missfall.. eller ma heter det väl, fostret var bara 4 mm stort, lika litet som när jag gjorde VUL för 4 veckor sen. Fick veta det i onsdags för jag åkte in till gynakuten eftersom jag började blöda. Fick åka in akut natten till fredag igen för jag hade jätteont, blödde jättemycket och var yr i huvudet och kräktes. Så jag blev inlagd och blev skrapad.. det var för min egen skull eftersom jag blödde så mkt. Efter skrapningen hade mitt blodvärde sjunkit till 73 så jag fick två påsar blod.. fick åka hem igår eftermiddag. Jag är glad att de skrapade för nu blöder jag nästan ingenting, annars hade jag förmodligen haft blödningar i flera veckor till. Men det är bara att vänta tills mensen kommer igång igen och försöka på nytt.... men det känns ju tungt samtidigt. Hur mycket ska man orka?
    Tänker på dig, sköt om dig och dina. Kramar.
    ♥ Ängeln Axel 09 och hans två Storasystrar 92 & 89 ♥♥
  • Tummeliten07

    Hej mina vänner - välkomna ni nya i tråden! Ledsen att ni mist era små!

    Verkar vara mycket tråkigt i tråden och jag skickar *stora styrkekramar* till er som har det jobbigt. Speciellt många till dig, Miss Charlotte! Eländigt med denna mens som ställer till det och att man inte bara blir gravid så där hips vips igen! Önskar oss alla det!

    Efter en sommar med nya försök själva utan resultat, kommer vi att påbörja IVF-behandling nr 2 på måndag om en vecka. Skönt att det nu blir av! Som en del av er vet har jag haft en knöl i armhålan som vi inte vetat vad det varit. Opererades i början av juli och i torsdags (efter många veckors oro)fick jag reda på att den är ofarlig! Jippi! Jag ska inte dö utan leva länge till!

    *kram*

  • Tummeliten07
    Toka2 skrev 2009-07-30 14:24:33 följande:
    Jag var på Apoteket och köpte desinfektionsgel, pga maginfluensan som jag fick av maken. Tänkte att det var väl lika bra att köpa ett test också, så jag har ett tills imorgon bitti. Men jag kunde inte hålla mig när jag kom hem.

     ?!
    Självklart - ett superstort GRATTIS till plusset Toka2!
  • Vilja 71

    Tittar bara in från "väntar-tråden" och skickar mängder med styrkekramar till er alla som kämpar!!
    Jag hoppas ni får era efterlängtade plus snart - det är ni så värda!!

    Varma kramar

  • ääni
    MrsCharlotte skrev 2009-08-02 21:23:42 följande:
    bara ego här idag...Jag har fått missfall.. eller ma heter det väl, fostret var bara 4 mm stort, lika litet som när jag gjorde VUL för 4 veckor sen. Fick veta det i onsdags för jag åkte in till gynakuten eftersom jag började blöda. Fick åka in akut natten till fredag igen för jag hade jätteont, blödde jättemycket och var yr i huvudet och kräktes. Så jag blev inlagd och blev skrapad.. det var för min egen skull eftersom jag blödde så mkt. Efter skrapningen hade mitt blodvärde sjunkit till 73 så jag fick två påsar blod.. fick åka hem igår eftermiddag. Jag är glad att de skrapade för nu blöder jag nästan ingenting, annars hade jag förmodligen haft blödningar i flera veckor till. Men det är bara att vänta tills mensen kommer igång igen och försöka på nytt.... men det känns ju tungt samtidigt. Hur mycket ska man orka?
    Hej!

    Så ledsamt och orättvist. Skönt att du åkte in så att du fick bli skrapad och få blod. Varm kram till dig.

    Ego: Jag finns mest i bakgrunden här än så länge eftersom jag inte kan bestämma mig om jag ska våga igen redan (sambon väntar på mig). Har dessutom haft så mycket kroppsliga problem att jag blir tokig. Ovanpå allt det mentala... eller också är det en konsekvens av det mentala. Så jag vet inte om jag är i tillräckligt god form. Men jag vill nu... jag längtar så mycket efter att få ha ett barn här hemma! Ett litet levande barn i famnen.
  • ica003

    MissCharlotte> *styrkekramar* finns inga ord för hur orättvist det kan vara

    Tummeliten07> skönt att det inte var nån fara med knölen! Hoppas det lyckas med nästa IVF

    ego> när ska man lära sig? Jag kunde väl väntat en vecka till med att testa..så hade mensen hunnit komma...nu sitter här jag..bim+2, två negativa test och ingen mens... och funderar på om mitt illamående, trötthet, spänd mage egentligen beror på träningsvärk och PMS. Väldigt bedrövad idag i alla fall...låg en stund och grät i sängen ...storkillen kom in och undrade när et skulle bli frukost...jag sa att jag saknar Zackarias (det är naturligt att prata om det hos oss) och gärna vill ha en kram. Då säger han min lilla trotsunge att då får jag väl krama Zackarias...usch vad hemsk man känner sig..nu är i vart fall frukost serverad och jag får väl ta mig i kragen..mensen har säkert kommit innan veckan är slut...och inom 1½ månad borde de höra av sig från gyn..countdown... man får kämpa vidare.-

  • mollan83

    styrkekramar till misscharlotte!!!
    förstår hur jobbigt du måste ha det nu, men skönt att du fick göra en skrapning, nu vet du att det är rent och fint och du kommer snart vara redo för en ny graviditet.
    ja, hur mycket ska man orka egentligen, känner mig i precis samma sits... för att känna mig mer positiv inbillar jag mig att det bara är vi som drabbas som orkar gå vidare med livet...

  • SofiaL

    Tummeliten: Roligt att höra från dig, skönt att inte knölen var något att oroa sig för!! Håller tummarna för IVF #2!

    Ica; Nej, vad tråkigt vännen, läste ditt första inlägg och tänkte ja nu blir det nog något!! när du mådde illa och allt! Men än är inte kärringen här, än är det inte kört! Kram

    misscharlotte; NEJ!! Åh så ledsen jag blir att höra detta Skickar massa kramar till dig!!

    Starklängtan; Håller tummarna nu!!

    Ego; har börjat med pergokur #2 nu! Så håll tummarna för mig!

Svar på tråden Nya vi som försöker få syskon till våra änglar