• SoffiZ

    Jag vill bli gravid;) NU

    Jag vill bli gravid NU!
    Skulle vara perfa att få nästa bebis i början på 2010;)

    Någon mer som har samma tankar?
    Jag har en son förr juli 08 oxå=)

  • Svar på tråden Jag vill bli gravid;) NU
  • Turboplingen
    cissi85 skrev 2009-05-14 23:34:05 följande:
    Åh vad spännande Hur lång tid tog det för er att få eran dotter?
    Vi försökte inte bli gravida, men vi körde utan skydd i ca 3 år,
    det tog 3 missfall sen blev jag gravid med dottern =)
    Har haft ett missfall efter henne så får se hur lång tid och hur många det krävs
    denna gång.. som tur är så har det bara vart tidiga missfall som jag har haft..
  • SoffiZ
    cissi85 skrev 2009-05-14 23:30:14 följande:
    SofiZ: När har du BIM?Icoholic: Hoppas verkligen att ägget fäster för dig Håller tummarna för din skull.
    Jaa, det borde vara runt den 25e, men har inga förhoppningar om det den här månaden. (Hoppas kan man ju;)).

    Du är jättevälkommen! Hoppas att det är ett PLUS;)
  • cissi85
    Turboplingen skrev 2009-05-14 23:36:21 följande:
    Vi försökte inte bli gravida, men vi körde utan skydd i ca 3 år,det tog 3 missfall sen blev jag gravid med dottern =)Har haft ett missfall efter henne så får se hur lång tid och hur många det krävsdenna gång.. som tur är så har det bara vart tidiga missfall som jag har haft..
    Okej, ja då håller vi tummarna att det inte blir några mera MF. Nu ska här gå vägen
    SoffiZ skrev 2009-05-14 23:42:50 följande:
    Jaa, det borde vara runt den 25e, men har inga förhoppningar om det den här månaden. (Hoppas kan man ju;)).Du är jättevälkommen! Hoppas att det är ett PLUS;)
    Tack så mycket Ja du jag hoppas så på att det är ett plus. Vet inte om vi skulle orka med en utredning, speciellt min sambo iaf Han har haft så jobbigt varje månad mensen kommit. Han har gjort en testikel op när han var liten. Så hans testiklar sitter i buken. Och då kan det bli lite svårare att göra någon gravid. Så därför hoppas jag nu så innerligt att det är ett plus För bådas skull. Och för alla er också så klart
    30/4-09 Förlovade vi oss
  • Turboplingen
    cissi85 skrev 2009-05-14 23:50:46 följande:
    Okej, ja då håller vi tummarna att det inte blir några mera MF. Nu ska här gå vägen

    Tack så mycket Ja du jag hoppas så på att det är ett plus. Vet inte om vi skulle orka med en utredning, speciellt min sambo iaf Han har haft så jobbigt varje månad mensen kommit. Han har gjort en testikel op när han var liten. Så hans testiklar sitter i buken. Och då kan det bli lite svårare att göra någon gravid. Så därför hoppas jag nu så innerligt att det är ett plus För bådas skull. Och för alla er också så klart
    Ja vi får hålla tummarna för varandra =)
  • SoffiZ

    Kämpa kämpa kämpa=)
    All denna väntan, väntan på äl och väntan på bim....!

    Hoppas att det går snabbt denna gång. Vill inte ha som förra gången, då
    gav jag typ upp!
    Jag slutade med p-piller april 06, och våran son kom juli 08. Så det tar sin lilla tid ibland.

  • ACJL

    Har en son som kom juni -08 och nu jobbar vi på ett syskon. Hoppas på ett vinter/vår barn -10:)

    Denna vänta på att nåt ska hända är sååå jobbig bara!

  • gravid72

    Här är en till som hoppar på - vi tog beslut att skaffa en till bara för några veckor sedan - har en dotter född januari 06.

    Vill också bli gravid NU! Helt plötsligt längtar jag jättemycket, är dock rädd att det kommer att ta tid denna gången, då jag har åldern lite emot mig (37)

    Hoppas man får hänga på här i tråden!

    Ska börja räkna ut mitt ÄL efter mens denna månad, som snart ska vara här - för att börja verkstad

  • Gosrosen

    hej på er!
    vill också jättegärna få en liten till!
    har en dotter sen 07, vi är på 6e försöket denna gången!
    hoppas hoppas

  • challis777

    Jag känner också så! Har en son född i juli 2008 (efter 5 ivf). Nu kör jag med pergotime och hade äl i går.
    Hade pergo förra månaden också men det blev inget.

  • Maddolf

    Jag fick diagnos rätt tidigt och visste att det kanske inte skulle bli så lätt. Men vi började försöka i dec 05 och Ludvig föddes i Augusti -08. Vi hoppas på att det går fortare den här gången.

    tredjejuli
    Håller tummarna då att det blir nåt den här månaden, tar du ägglossningssprutor för att släppa äggen?

Svar på tråden Jag vill bli gravid;) NU