• Tessie80

    Trådiga flytningar, fattar ingenting?

    Det här med trådiga flytningar under äl-perioden, ska trådarna vara synliga eller hur ska man veta att det är trådar i flytningarna?

  • Svar på tråden Trådiga flytningar, fattar ingenting?
  • Tessie80
    MaMaS skrev 2009-06-15 10:40:26 följande:
    ja, det är ju det. alltså, jag fattar inte vad det är med min kropp...känns nästan som jag börjar få urinvägsinfektion.... det var ju år sen sist... vad håller min kropp på med?????
    Hur känns det då? Om man håller på att få urinvägsinfektion?
  • MaMaS

    känns som jag behöver kissa hela tiden och känns lite varmt inuti (svårt att beskriva) svider nästan lite. hoppas det går bort...

  • Trolltoka

    urinvägsinfektion brukar kunna börja med att man kissar stup i ett och svider. är bara så man får ut några droppar. så känner man sig färdig, innan man hunnit ut så är man nästan kissnödig igen. Sen kan det även kännas som om man pissar taggtråd.


    trolltoka.blogg.se *~*Novah 13/3-07♥BF 23/1-10*~* novahpantera.bilddagboken.se
  • Tessie80

    Jag jag har hört att man ska drick tranbärsjuice eller någon annan sur dryck. Citron vatten eller dylikt...

    Trolltoka: Hur mår du då? Det är bara massa snack om alla oss andra så man glömmer lätt bort dig. Du är bara vår "lärare", hehe... Du rökte innan va? Hur går det med det då? Jag röker ju och är lite halvnervig för när man nu plussar och ska sluta. Jag var inte såå bra på det under min förra graviditet nämligen. Men nu finns det inte en susning att jag tänker röka nånting!

  • MaMaS

    Tack vad söta ni är!! Ja, jag tänkte springa bort till affären och köpa tranbärsjuice och citroner och hoppas det hjälper. Om man känner att det blir bättre då är det borta va? Så det inte ligger kvar i kroppen menar jag så man måste gå till läkaren för att få bort det?

    Ja, förlåt Trolltoka här bara pratar vi på om våra problem, förlåt. =) Hur mår du??

  • Tessie80
    MaMaS skrev 2009-06-15 11:20:42 följande:
    Tack vad söta ni är!! Ja, jag tänkte springa bort till affären och köpa tranbärsjuice och citroner och hoppas det hjälper. Om man känner att det blir bättre då är det borta va? Så det inte ligger kvar i kroppen menar jag så man måste gå till läkaren för att få bort det? Ja, förlåt Trolltoka här bara pratar vi på om våra problem, förlåt. =) Hur mår du??
    Om det inte är alltför dyrt så kanske du kan kolla på citronkoncentrat. Jag drack det förra veckan för jag hade lite ont i ryggen. Ringde 1177 och dom sa att det kunde vara urinvägsinfektion. Jag blandade det och det blev _riktigt_ surt, så det kanske är bättre än bara vatten med citroner. Jag vet inte jag...
Svar på tråden Trådiga flytningar, fattar ingenting?