• Svar på tråden Maj mammor 2008 nummer 6
  • Malle85

    Jag har med blivit förskyld men är på bättringsvägen. Som tur är så verkar Amanda har klarat sig, lite snorig, men inte så det stör henne.

  • Bruden1
    annie80 skrev 2009-09-19 08:37:15 följande:
    Jag har blivit superförkyld men bättre jag än ungarna. Idag ska Nellie prova på att åka skridskor för första gången. Har inhandlat skridskor, hjälm, överall och vantar. Ska bli spännande att se vad hon tycker om det. Jag har själv åkt när jag var lika liten och älskat det. Hoppas hon med gillar det. Trevlig helg!!
    Skridskor? har ni snö eller är det i en hall?
  • annie80
    Bruden1 skrev 2009-09-19 11:18:57 följande:
    Skridskor? har ni snö eller är det i en hall?
    Hihi, det är i en ishall. Brukar inte vara så mycket snö i skåne och verkligen inte redan. Har vi tur kommer det några flingor i januari eller nåt.
  • AForsström

    Kul med skridskor
    man kanske ska testa med Nhea...men det finns väll inte så små som 19??

    Är så lycklig...sålde min Emmaljunga duo edge  i dag o var o köpte mig en ny Brio Sing, så fin {#lang_emotions_heart}
    Sålt på´barnloppis idag för 5800 kr, ja då är ju vagnen jag sålde med där för 3500 kr men inte dåligt iallafall


    Stolt mamma till Nhea 1 år, Felicia 8 år & Jacob 10 år
  • Bruden1

    annie80: jaha du bor i Skåne, hehe... ja där är det ju inte så mkt snö (har bott i Krstd några år) och inte nu precis heller!! Hur gick det för Nellie idag då?

    AForsström: kanonaffärer du gjort ju!!

  • annie80
    Bruden1 skrev 2009-09-19 22:44:56 följande:
    annie80: jaha du bor i Skåne, hehe... ja där är det ju inte så mkt snö (har bott i Krstd några år) och inte nu precis heller!! Hur gick det för Nellie idag då?AForsström: kanonaffärer du gjort ju!!
    Det gick jättebra för henne med tanke på att det var första gången. Hon trillade många gånger men inte ett pip från henne att hon ville sluta eller så. Bara en gång när hon slog i handen som hon blev ledsen men sedan ville hon ut på isen igen. Jag är imponerad av henne, verkligen. Så det blir nog många lördagar i ishallen framöver.
  • AForsström
    Bruden1 skrev 2009-09-19 22:44:56 följande:
    annie80: jaha du bor i Skåne, hehe... ja där är det ju inte så mkt snö (har bott i Krstd några år) och inte nu precis heller!! Hur gick det för Nellie idag då?AForsström: kanonaffärer du gjort ju!!
    om,  är jätte glad!
    Stolt mamma till Nhea 1 år, Felicia 8 år & Jacob 10 år
  • AForsström
    annie80 skrev 2009-09-20 07:03:18 följande:
    Det gick jättebra för henne med tanke på att det var första gången. Hon trillade många gånger men inte ett pip från henne att hon ville sluta eller så. Bara en gång när hon slog i handen som hon blev ledsen men sedan ville hon ut på isen igen. Jag är imponerad av henne, verkligen. Så det blir nog många lördagar i ishallen framöver.
    Vad kul att hon gillade det
    Stolt mamma till Nhea 1 år, Felicia 8 år & Jacob 10 år
  • annie80

    Jag blev medlem på facebook idag efter många påtryckningar från mina vänner. Får se om ett tag vad jag tycker om det.

  • Malle85

    Facebook är en bra sida, är själv medlem där, och många av mina vänner!!

    Idag klättrade Amanda upp för hela vår trapp, alldelles själv, vi har inte haft grind på grund av att hon innan inte kunnat, men så idag, var hon uppe på mindre än 2 minuter. Stod såklart bakom ifall något skulle hända! Men nu så ska en jobbarkompis till min man snickra ihop två grindar.

Svar på tråden Maj mammor 2008 nummer 6