• Anonym (inte hemmafru)

    Anna Ankas avsugningar

    Anna Anka ger alla kvinnor tipset av att ge sin man en avsugning varje morgon.

    Jag tror det är det är ett jättebra tips. Skulle fler göra likadant skulle vi ha mindre otrohet och mindre skilsmässor.

    Jag suger gärna min mans kuk. Däremot får han stryka sina skjortor själv och dela lika på allt annat hemma. Han är väldigt nöjd med hur vi har det.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-21 16:32
    Herregud, 300 inlägg. Har haft annat för mig i helgen som ni vet har inte läst allt men det finns ju en del saker som jag bara måste kommentera.

    Nej, alla ni som är oroliga, min man "hotar" inte att vara otrogen om jag inte suger av honom, han skulle aldrig säga eller göra något sådant. Däremot ser jag ju runt om mig hur många förhållanden som kraschar och ofta pga dåligt sex. Jag tror därför bra sex (och många avsugningar) är en bra liten investering i förhållandet

    Nej, vi har inte ett schema där jag ska suga varje dag kl 7.15. Men våra vi har ändå små rutiner, och ofta vaknar vi tillsammans ganska tidigt, och innan de är dags att springa till jobb och dagis brukar jag ta hand om hans morgonstånd och ge honom en skön start på dagen

    Och nej, han tycker inte att det är tjatigt med sex för att det blir för ofta. Jag gör det väl bra och varierat antar jag

    Väldigt många säger att ok jag kan göra något för honom OM har gör något för mig. Min man gör massor för mig, men det är inte därför jag gör saker för honom. Jag älskar honom, vill att han ska må bra, och vet att han behöver mycket sex. Fattar inte att det är så upprörande att jag ger det till honom även dagar då jag inte får något i gengäld.

    Kan bara säga at jag älskar min man, hans kuk, vårt liv tillsammans. Ville bara ge ett enkelt praktiskt tips till hur andra också kan få det bättre, men det märks ju att det finns många kvinnor därute som verkar ha svårt med att ge.

    Synd för er, och synd för era män. Ni skulle väldigt enkelt kunna göra era egna och era mäns liv så mycket bättre

    Puss på er från en hemmafru som mår som en prinsessa efter en härlig helg och som mer än någonsin längtar hem så jag får fortsätta ta bästa hand om min man!

  • Svar på tråden Anna Ankas avsugningar
  • Tawaret
    Ablan skrev 2009-09-19 01:34:10 följande:
    Det som jag hakade upp mig på var att jag tycker att det är sorgligt om en person gör saker av rädsla för att bli utsatt för otrohet, att man vill bara på grund utav att man tror att det stoppar partnern från att vara otrogen, jag ser det som en ganska tradig anledning till att ha sex.
    Håller med! Känns ju lite sorgligt nästan. Jag vill inte oroa mig för om min partner har sex med mig för at han vill eller för att han är rädd för mig.
  • Anonym (TheMan)
    Tawaret skrev 2009-09-19 10:13:54 följande:
    Håller med! Känns ju lite sorgligt nästan. Jag vill inte oroa mig för om min partner har sex med mig för at han vill eller för att han är rädd för mig.
    Men om din partner har sex med dig för att han vill OCH för att han är rädd OM dig och ert förhållande? Varför måste det vara sådana ytterligheter? Finns det bara antingen eller på skalan?
  • TheCoopers

    Fy fan va skönt att leva i ett förhållande där man ligger , suger , slickar när man vill och inte utav rädsla för att partern ska vara otrogen .

    Gärna sex på morgon när lust och tid finns men aldrig för att han inte ska ligga med någon annan utan för att jag vill ligga med honom !


    I'm the me I choose to be ...
  • Anonym (...)
    Anonym (inte hemmafru) skrev 2009-09-18 10:25:17 följande:
    Anna Anka ger alla kvinnor tipset av att ge sin man en avsugning varje morgon.Jag tror det är det är ett jättebra tips. Skulle fler göra likadant skulle vi ha mindre otrohet och mindre skilsmässor.Jag suger gärna min mans kuk. Däremot får han stryka sina skjortor själv och dela lika på allt annat hemma. Han är väldigt nöjd med hur vi har det.
    Jag ger alla män tipset att dammsuga och städa varje dag så kanske man skulle överväga att ge dom avsugnigar varje dag.
  • MsMagnolia
    Ablan skrev 2009-09-19 01:34:10 följande:
    Det som jag hakade upp mig på var att jag tycker att det är sorgligt om en person gör saker av rädsla för att bli utsatt för otrohet, att man vill bara på grund utav att man tror att det stoppar partnern från att vara otrogen, jag ser det som en ganska tradig anledning till att ha sex.
    Jag vet inte när "av rädsla" kom in i diskussionen men det tycker jag är en grym feltolkning!

    Jag ser det snarare som så att om man har sex (bra & ofta) hemma så är inte risken för otrohet lika stor som om man har en partner som aldrig vill. Anna Anka har aldrig sagt att hon gör det pga rädsla.

    Det ligger nått i att om man lämnar hemmet tillfredställd så har man inget behov av att söka sex på annat håll!

    Måste det var så svart & vitt?
  • 010306

    Anna Anka hade ju inte ens valet att stanna på hemmaplan under mannens spelningar i andra städer för att han inte skulle utsättas för lockelser bla.. så ja jag tror att det är rädsla för att han ska hitta nån annan som spelar in där ja..

  • Anonym (TheMan)

    Anonym (...) skrev 2009-09-19 10:31:42 följande:


    Jag ger alla män tipset att dammsuga och städa varje dag så kanske man skulle överväga att ge dom avsugnigar varje dag.
    Varför inte ge alla kvinnor tipset att ge avsugningar varje dag så kanske man skulle överväga att dammsuga och städa varje dag. Fast nej, så får man ju inte säga som man, då kommer facklorna och högafflarna fram..
  • Anonym (TheMan)

    Lev livet som du borde ha gjort skrev 2009-09-19 11:48:17 följande:


    Då kan ju lika gärna vi kvinnor få oralsex varje morgon då? Tycker ni det låter rimligt?
    Varför inte? Om min fru skulle uttrycka det önskemålet så..
  • lokisse
    TheCoopers skrev 2009-09-19 10:22:17 följande:
    Fy fan va skönt att leva i ett förhållande där man ligger , suger , slickar när man vill och inte utav rädsla för att partern ska vara otrogen .Gärna sex på morgon när lust och tid finns men aldrig för att han inte ska ligga med någon annan utan för att jag vill ligga med honom !
    ja precis!!
    snorkrakornas barn heter snorungar
Svar på tråden Anna Ankas avsugningar