• Bevabus

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • mona83
    BooBoo skrev 2010-02-07 22:16:45 följande:
    hahahahahaha!! Ja moppen de jag fan glömt bort..Hur gick de nu igen.. ehm.. Jag ska köra köra köra.. Nåt sånt va Äskar håret, gluggen. Alla coola o snygga har glugg. Look at me, hahahahahaha Hans röst.. hans skrattt .. my my!
    Men åh jag som tog bort min glugg när jag gick i högstadiet {#lang_emotions_cry}
  • mona83
    mona83 skrev 2010-02-08 07:46:59 följande:
    Men åh jag som tog bort min glugg när jag gick i högstadiet
    Så ocool jag vart nu
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-02-08 07:46:59 följande:
    Men åh jag som tog bort min glugg när jag gick i högstadiet
    Det gjorde jag också fan
    Sing for the moment
  • Ogabinne

    God morgon! Här är jag! Skittrött, glad och 1,5 kilo lättare. Jääääääääy!!

  • Ogabinne

    o idag har älskade lillasyster i Texas sin sweet 16. Aoww. 16 bast. {#lang_emotions_cry} They grow up so fast.

  • Bevabus

    Dags för praktik jag har sagt det förut och jag säger det igen: IIIIIHHHHHH!!!!


    Sing for the moment
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-08 08:39:21 följande:
    Dags för praktik jag har sagt det förut och jag säger det igen: IIIIIHHHHHH!!!!
    Lycka till idag bevsan!
  • Ogabinne

    10788 steg hem från dagis. Det är så skönt när man nått den där magiska 10 tusen gränsen. Då vet man att dagens minimum är avklarat och man kan ha gott samvete resten av dagen.

    Nu är även frullen avklarad. 2 viktiga samtal står på schemat idag. Ska ringa komvux, och så ska jag ragga tag i en ny tandläkare.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael