• Bevabus

    All we want for Christmas is Michael

    Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

  • Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2010-02-08 15:55:23 följande:
    Det vore bra om det ligger centralt i närheten av Conventum Arena. Försöker pussla ihop min andra lillasysters födelsedagspresent. Tänkte bjuda med henne på Kent, o enda konserten som har platser ledigt är örebro i slutet på mars. Men resan och biljetterna går på 1700, sen mat o sånt där, så jag vill inte pröjsa 1500 för ett hotellrum EN natt. Borde ju finnas billigare, eller är hotell så dyra överallt?
    Ska ni vara där en natt bara?
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2010-02-08 15:55:23 följande:
    Det vore bra om det ligger centralt i närheten av Conventum Arena. Försöker pussla ihop min andra lillasysters födelsedagspresent. Tänkte bjuda med henne på Kent, o enda konserten som har platser ledigt är örebro i slutet på mars. Men resan och biljetterna går på 1700, sen mat o sånt där, så jag vill inte pröjsa 1500 för ett hotellrum EN natt. Borde ju finnas billigare, eller är hotell så dyra överallt?
    Vilka datum gäller det?
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-08 16:01:57 följande:
    mm och nu funderar jag på att dra till donken...Måste bara låta håret torka först. Jag duschade nämligen igår och trodde inte att jag skulle behöva göra det idag. Men när jag bar runt på den där gråtande lillla ettåringen så snorade hon samtidigt ner mitt hår!!! hahaha usch!
    Aaaaah, man måste verkligen älska barn om man jobbar på dagis!

    Förra veckan bar jag lillebror från dagis när vi väntade på hissen för att hämta vagnen. Han var så söt och tittade åt andra hållet, så jag skulle passa på att ge honom en go puss på den goa lilla kinden. Precis när jag pussar vrider han huvudet åt mitt håll och kletar av en hel näsa med snor runt och på hela min MUN! Nasty as hell!
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-08 16:22:24 följande:
    Aaaaah, man måste verkligen älska barn om man jobbar på dagis! Förra veckan bar jag lillebror från dagis när vi väntade på hissen för att hämta vagnen. Han var så söt och tittade åt andra hållet, så jag skulle passa på att ge honom en go puss på den goa lilla kinden. Precis när jag pussar vrider han huvudet åt mitt håll och kletar av en hel näsa med snor runt och på hela min MUN! Nasty as hell!
    hahahaha!! ja man blir väldigt tålig när man tar hand om ungar av någon anledning..jag som har OCD i mig tycker det är en självklarhet att bli nersnorad på förskolor och det är inga problem alls att byta blöjor! Konstigt
    Sing for the moment
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-02-08 15:57:45 följande:
    Jag förstår inte hur du kan moffa mörk choklad. Det är ju så otroligt beskt! Jag biter av en liiiten bit, som jag suttar på tills den är slut, sen kan jag inte äta mer.
    Men oooh! Jag sätter lätt i mig en halv kaka Heller mörkt än mjölkchoklad...
    Och jag.. jag förstår mig inte på cola, haha! Det tycker jag är äckligt.. Ett glas var tredje månad kan vara gott
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-02-08 15:58:08 följande:
    Jag ville inte först faktiskt, men min tandläkare insisterade
    Min syrra hade oxo glugg. Hon var oxo tvungen att ha tandställning.. Det stod väl snett till i munnen
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-08 18:02:38 följande:
    Min syrra hade oxo glugg. Hon var oxo tvungen att ha tandställning.. Det stod väl snett till i munnen
    haha här var det snett iaf!
    Sing for the moment
  • KikiBoo

    Läste VLT idag att en snubbe här i Sala fått en yxa i ryggen i lördags... Jeeeeezez!


    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-02-08 18:03:43 följande:
    haha här var det snett iaf!
    Så nu har syrran sånna där perfekta jävla raka o fina tänder
    Jag har oxo raka fina tänder.. Med mellanrum, haha
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael