• Smultronhjärta

    Gekås vol 13

    http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpgHär samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

    Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

    Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

    Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

    eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

    Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

    Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • Cecilia70

    Vilka affärer finns runt om Gekås?
    Hittar ingen onfo om det på nätet

    Tack, ska dit på Måndag

  • Skytten75
    Butterfly1978 skrev 2009-12-03 18:24:33 följande:
    Japp 398 kr för det största huset och 149 kr för de mindre om jag inte minns helt tokigt.
    Jag var i ullared igår. Så jag funderarde på att köpa den stora villan för 398 Kr. Men två av personalen sa att bitarna inte passar med det riktiga duplot. Vi har redan duplo och skulle vilja ha mer men de hade så tråkiga paket. Hello Kittys paket var prisvärda. många roliga delar. Min tjej älskar Hello Kitty och bygga hus. Vi köpte inget eftersom de inte passar ihop {#lang_emotions_frown} de kommer blanads ihop här hemma och tjejerna kommer att bli frusterade om inte bitar går att bygga ihop.
    Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • Skytten75

    Blev lite besviken på att det inte fanns några fina kläder till mig eller tjejerna.
    Hittade inte allt som jag ville köpa i leksaksväg heller. Barbapppa sittpuffen fick jag köpt mm. För allt gick på ca 4000Kr och vi var där i flera timmar. Det var folk men inte jobbigt mkt. Mest folk var det på leksaksavd.


    Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • Princess85

    någon som vet om det finns coola gardiner till pojkrum? typ med döskallar eller liknande?

  • klara07
    Skytten75 skrev 2009-12-04 15:03:39 följande:
    Jag var i ullared igår. Så jag funderarde på att köpa den stora villan för 398 Kr. Men två av personalen sa att bitarna inte passar med det riktiga duplot. Vi har redan duplo och skulle vilja ha mer men de hade så tråkiga paket. Hello Kittys paket var prisvärda. många roliga delar. Min tjej älskar Hello Kitty och bygga hus. Vi köpte inget eftersom de inte passar ihop  de kommer blanads ihop här hemma och tjejerna kommer att bli frusterade om inte bitar går att bygga ihop.
    De passar med Duplo (jag har provat) och dessutom så står det på kartongerna att de skall passa.
  • Ruso
    Smultronhjärta skrev 2009-12-04 13:27:48 följande:
    Ännu bättre(enligt mig) Det är en Briospis som kostar 199:-www.öob.se/topmeny/fritidmedia.792.html
    Hm... jag gillar varken Brio eller Mickis, har haft ett par styck genom åren, och de håller verkligen inte för hård lek... tacka vet jag den som IKEA sålde för några år sedan (vid med grön lucka) den håller än hemma hos oss!! Men den är rejält byggd, inte sånna där tunna skivor...

    Nu har IKEA en ny, något dyrare, men ack så rejäl och snygg!! Synd att den gamla varianten fortfarande håller så bra nästan, för denna nya skulle jag vilja ha!!

    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70129801
  • Ruso
    Pigelinen skrev 2009-12-04 15:35:46 följande:
    finns det leksaksdammsugare där och pris?
    Det fanns två olika, en röd/svart och en rosa/lila - 129 eller 139 kostade de.
Svar på tråden Gekås vol 13