• Smultronhjärta

    Gekås vol 13

    http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpgHär samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

    Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

    Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

    Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

    eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

    Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

    Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • Snuttjulla
    emme 86 skrev 2010-01-30 20:51:31 följande:
    Någon som vet om dom har tunna fleecoveraller till bebisar?Dom hade för ett tag sedan men har inte vart där på några veckor nu så ja frågar här först.
    nu är det ett tag sen jag var där, men de hade en jättesöt vit tunn fleeceoverall, för 59.95 då, och det kasnke är samma som nån sett...
  • Skytten75
    LillaLoppanT skrev 2010-01-31 14:59:03 följande:
    Var där igår, köpte refiller till "gratishinken" De kostar 49 kr, istället för 99 som dom kostar på babyproffsen. Alltså, inte samma påsar, men det står att dom skall passa till Angelcare. Har dock inte testat om dom är nåt bra. Nån annan som vetr?
    Va har de sådana påsar där! Jag som precis vad ock köpte 3-pack på Babyproffsen för 299:-
    Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • Amelica

    är det någon som har köpt skötbord på Gekås och har i så fall bild på det...känner att jag kanske vill ha skötbord men vill inte ge en förmögenhet....

  • MissR

    Någon som vet vad schampoo och balsam TreSammè kostar i ullared???
    Och babybilstolen eller heter d kanske babyskydd? Vad kostar den? någon som har köpt den?

  • Snuttjulla
    MissR skrev 2010-02-02 18:50:18 följande:
    Någon som vet vad schampoo och balsam TreSammè kostar i ullared???Och babybilstolen eller heter d kanske babyskydd? Vad kostar den? någon som har köpt den?
    babyskyddet kostade 389:- tror jag (nästan helt säker) när vi köpte det och vi är nöjda med det, en bekant jämförde den med maxi cosys.
  • kobebis
    Pigelinen skrev 2010-01-31 16:07:49 följande:
    (klickbar) Denna GeKås sulky köpte min kompis för några år sedan och den kostade runt 500kr. Jag har nu haft en först en vecka i sommras på Gotland (då var dottern drygt 11månader) och nu 2 v i Thailand och hon var då 17månader. Jag säger bara det.... BÄSTA VAGNEN!!!! Kolla in varukorgen under... vi fick ner alla strandleksaker, en väska och tre badlakarn utan problem. Det är nästan fullt liggläge och GeKås myggnät passar kanon på Hade inte min kompis haft den så hade jag köpt direkt. Väger inte alls mycket och smidig som bara den att fälla ihop. Nu letarjag efter en passande påse till den som man kan transportera den i (på flyg).
    tack för svaret!

    Finns det inte en enklare variant? ser jättebra ut men hade tänkt mig en enklare paraplysulky om du förstår
  • Smultronhjärta
    kobebis skrev 2010-02-02 19:11:25 följande:
    tack för svaret! Finns det inte en enklare variant? ser jättebra ut men hade tänkt mig en enklare paraplysulky om du förstår
    Paraplysulky finns och kostar runt 200
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • kobebis
    Smultronhjärta skrev 2010-02-02 19:42:45 följande:
    Paraplysulky finns och kostar runt 200
    Tack!
    Ska kolla på det när jag kommer ner nästa gång
Svar på tråden Gekås vol 13