• Bevabus

    Någon som vill följas åt när det gäller att ta körkort? DEL 2

    Här samlas alla vi som håller på och tar körkort just nu!
    Nya som gamla är välkomna för att gnälla av sig sina frustreringar, fråga frågor och skrika av sig när de äntligen har klarat det!

    Snacka på!

  • Svar på tråden Någon som vill följas åt när det gäller att ta körkort? DEL 2
  • Stina24
    Bevabus skrev 2009-12-01 12:36:41 följande:
    haha så irriterande nu när man vet att man haft svaren framför sig hela tiden jaja, bara att köra vidare...hmm..aa det är ju det äsch jag berättar för er och ingen annan!Jag har teori 17 December och uppkörning 7 Januari
    kul att du fått båda inbokade nu iallafall:)
    får se om jag kanske får liknande datum som du fått till teoriprov och uppkörning eftersom jag ska gå intensivkurs

    Då har du lite tid på dig att plugga så du lär dig alla svaren på teorin
  • Bevabus

    När jag kollade på "översikt" efter att ha rättat så trodde jag inte att man kunde klicka på de andra svaren för att det skulle räknas som fusk. Men så prövade jag att klicka i ett annat svar än det som var fel och det funkade. Så då såg man ju vilken som fick en bock över sig och vilken som var rätt


    VärldensbästaH skrev 2009-12-01 12:40:29 följande:
    Spännande att ha bokat datum. Men det här med teorin, hur kollar man svaren?
  • Bevabus

    aa vore kul att ha nån att köra upp med samtidigt!


    Stina24 skrev 2009-12-01 12:44:33 följande:
    kul att du fått båda inbokade nu iallafall:)får se om jag kanske får liknande datum som du fått till teoriprov och uppkörning eftersom jag ska gå intensivkurs Då har du lite tid på dig att plugga så du lär dig alla svaren på teorin
  • Stina24
    Bevabus skrev 2009-12-01 12:50:35 följande:
    aa vore kul att ha nån att köra upp med samtidigt!
    Ja det skulle vara kul
  • Evenstar

    Nu har jag också mitt körkort!

    Skrev provet imorse, 62 av 65 och gjorde uppkörningen nästan direkt efter.

    Såååå skönt!

  • Bevabus

    Grattis!!


    Evenstar skrev 2009-12-01 15:30:14 följande:
    Nu har jag också mitt körkort!Skrev provet imorse, 62 av 65 och gjorde uppkörningen nästan direkt efter. Såååå skönt!
  • Stina24
    Evenstar skrev 2009-12-01 15:30:14 följande:
    Nu har jag också mitt körkort!Skrev provet imorse, 62 av 65 och gjorde uppkörningen nästan direkt efter. Såååå skönt!
    Grattis till körkortet!
  • Stina24
    gambia90 skrev 2009-12-01 13:20:08 följande:
    Fy fan vad nervös jag är för morgondagens uppkörning!
    Håller tummarna för att det ska gå bra för dig imorgon!
    Vilken tid har du uppkörningen?
  • VärldensbästaH
    Evenstar skrev 2009-12-01 15:30:14 följande:
    Nu har jag också mitt körkort!Skrev provet imorse, 62 av 65 och gjorde uppkörningen nästan direkt efter. Såååå skönt!
    Det förstår jag, vilken lättnad!
    Stort grattis
Svar på tråden Någon som vill följas åt när det gäller att ta körkort? DEL 2