• Bevabus

    Någon som vill följas åt när det gäller att ta körkort? DEL 2

    Här samlas alla vi som håller på och tar körkort just nu!
    Nya som gamla är välkomna för att gnälla av sig sina frustreringar, fråga frågor och skrika av sig när de äntligen har klarat det!

    Snacka på!

  • Svar på tråden Någon som vill följas åt när det gäller att ta körkort? DEL 2
  • Stina24
    Bevabus skrev 2009-12-14 18:30:57 följande:
    Tack! Måste klara Fas D, repetitionstestet och sluttestet...inte utan att man känner sig lite stressad men det får gå som det går...Är det någon förresten som vet hur det fungerar om man misslyckas på teorin? Kan man boka om teorin direkt efter man har misslyckats eller måste man vänta tills man gjort uppkörningen?Fas D är om fordonet
    Okej hoppas det går bra med det så du även får godkänt i den
  • Stina24
    Bevabus skrev 2009-12-14 18:40:05 följande:
    Där hittade jag svaret, tack
    Varsågod
  • VärldensbästaH

    Oj vad det är mycket snö här nu, jag har aldrig kört i det... var ju lite dålig tajming att inte ha några körlektioner den här veckan- hade varit bra med lite träning i det här väglaget!

  • Mor85
    VärldensbästaH skrev 2009-12-15 10:53:21 följande:
    Oj vad det är mycket snö här nu, jag har aldrig kört i det... var ju lite dålig tajming att inte ha några körlektioner den här veckan- hade varit bra med lite träning i det här väglaget!
    Vi har oxå massa snö här. SKulle kört i morse men avboka den igår då ja mådde så illa Men ska köra på fredag så hoppas de är lite snö kvar då, bra träning!!!
  • VärldensbästaH
    Mor85 skrev 2009-12-15 10:56:01 följande:
    Vi har oxå massa snö här. SKulle kört i morse men avboka den igår då ja mådde så illa Men ska köra på fredag så hoppas de är lite snö kvar då, bra träning!!!
    Ja du är gravid eller hur var det minns hur det var... hade mitt illamående precis i juletid.

    Jag har körlektion nästa onsdag, får se vad det är för väder då...
  • Mor85
    VärldensbästaH skrev 2009-12-15 11:01:43 följande:
    Ja du är gravid eller hur var det minns hur det var... hade mitt illamående precis i juletid. Jag har körlektion nästa onsdag, får se vad det är för väder då...
    Ja, är i v.20 nu med mitt andra barn. Har en dotter på 10 månader. vart bor du någonstans?
  • VärldensbästaH
    Mor85 skrev 2009-12-15 11:07:34 följande:
    Ja, är i v.20 nu med mitt andra barn. Har en dotter på 10 månader. vart bor du någonstans?
    Då får ni tätt mellan barnen, skoj själv tycker jag att det känns som jag var gravid alldeles nyss trots att sonen hunnit bli 16 månader.
    Vi bor i Falun... ni då?
Svar på tråden Någon som vill följas åt när det gäller att ta körkort? DEL 2