• Bevabus

    Någon som vill följas åt när det gäller att ta körkort? DEL 2

    Här samlas alla vi som håller på och tar körkort just nu!
    Nya som gamla är välkomna för att gnälla av sig sina frustreringar, fråga frågor och skrika av sig när de äntligen har klarat det!

    Snacka på!

  • Svar på tråden Någon som vill följas åt när det gäller att ta körkort? DEL 2
  • Bevabus

    Fan, teoriprovet är imorgon och trots att jag kan SÅ MYCKET så känns det som att jag inte vet tillräckligt :O är nästan helt säker på att jag kommer misslyckas. Men TÄNK så lyckas jag?? usch, hatar det här!

  • Fidelis ad urnam

    Hur går det för er?
    Har någon mer tagit kortet? *nyfiken*


    Forgive your enemies, but never, never forget their names
  • Mor85
    Bevabus skrev 2009-12-16 11:19:29 följande:
    Fan, teoriprovet är imorgon och trots att jag kan SÅ MYCKET så känns det som att jag inte vet tillräckligt :O är nästan helt säker på att jag kommer misslyckas. Men TÄNK så lyckas jag?? usch, hatar det här!
    Förstår att du är nervös, men ta de bara lungt!! Klarar du de så är de ju skit kul men klarar du de inte så är de inte hela världen, de är bara o göra om de!!
  • Bevabus

    Helt sant och dem enda som kommer få reda på om jag misslyckas är ju ni! Uppkörningen kanske går galant!


    Mor85 skrev 2009-12-16 11:50:11 följande:
    Förstår att du är nervös, men ta de bara lungt!! Klarar du de så är de ju skit kul men klarar du de inte så är de inte hela världen, de är bara o göra om de!!
  • Mor85
    Bevabus skrev 2009-12-16 11:54:07 följande:
    Helt sant och dem enda som kommer få reda på om jag misslyckas är ju ni! Uppkörningen kanske går galant!
    Precis!! Ja tänker inte berätta för min omgivning när ja ska skriva o köra, kommer
    bara bli jobbigt om ja inte klarar de o folk tjatar om de. Kommer o tänka på dig i morgon o hoppas de går jätte jätte bra
  • Bevabus

    tack!
    Nu har syrran precis förhört mig på fas a och b, det är dom jag kan bäst. Nu ska jag till körskolan ett par timmar och sen får hon förhöra mig resten av kvällen


    Mor85 skrev 2009-12-16 11:56:09 följande:
    Precis!! Ja tänker inte berätta för min omgivning när ja ska skriva o köra, kommerbara bli jobbigt om ja inte klarar de o folk tjatar om de. Kommer o tänka på dig i morgon o hoppas de går jätte jätte bra
  • luckyme83
    Frostizz skrev 2009-12-16 13:34:52 följande:
    Jag karade det!Är för uppspelt för o skriva mer just nu. Återkommer då jag lugnat mig lite..
    grattis..underbart eller hur =)
  • Tigerrr
    Frostizz skrev 2009-12-16 13:34:52 följande:
    Jag karade det! Är för uppspelt för o skriva mer just nu. Återkommer då jag lugnat mig lite..
    Grattis grattis!

    Själv var jag och hämtade ut mitt körkort idag,
    tog bara 3 dagar! Dock så ser man ju inte för vacker ut,
    men vad gör det?
Svar på tråden Någon som vill följas åt när det gäller att ta körkort? DEL 2