• Anonym (:-S)

    hjälp snabbt! dildo har fastnat.

    Asså detta är så pinsamt att skriva överhuvudtaget.

    Det är nämligen så att jag och Killen lekte med en dildo. Och nu har den "fastnat".
    Liksom åkt upp. Nån som vet nått bra sätt att få ut den??

    (och jaa vi vet. Det låter helt sjukt och faktiskt lite kul)

    Men vi vill undvika att åka till akuten...

    Vi har försökt med glidmedel, Och han har "krystat" men den vill inte komma ut.

    Snabba tips tack...

  • Svar på tråden hjälp snabbt! dildo har fastnat.
  • John D
    Mariohn skrev 2009-12-11 13:49:05 följande:
    Finns det några med en funktion som talar? "varning", "backa", "för sent" ?
    Inte vad jag vet, men det kanske inte vore en dum ide.
    Eller en med fjärrkontroll, man trycker på en knapp så "kryper" den ut av sig själv. :)

    Haha, kan inte låta bli att föreställa mig en dildo som krälar som en liten orm på golvet när någon råkat trycka på "backa ut" knappen för tidigt. *asgarv*
  • LykkeLee

    Ojdå.. John77.. såg inte att du också tipsat om "butt-plugs"
    Inte meningen att upprepa

  • Mariohn
    John D skrev 2009-12-11 13:52:16 följande:
    Inte vad jag vet, men det kanske inte vore en dum ide. Eller en med fjärrkontroll, man trycker på en knapp så "kryper" den ut av sig själv. :) Haha, kan inte låta bli att föreställa mig en dildo som krälar som en liten orm på golvet när någon råkat trycka på "backa ut" knappen för tidigt. *asgarv*
    Hahaha jag ser framför mig hur mannen står på huvudet naken medan frugan försöker få ut den med en upponervänd heimlich!
  • John D
    Mariohn skrev 2009-12-11 13:59:52 följande:
    Hahaha jag ser framför mig hur mannen står på huvudet naken medan frugan försöker få ut den med en upponervänd heimlich!
    Haha! En sådan manöver ska nog utföras med största försiktighet.
    Med tanke på var frugans ansikte borde befinna sig i en sådan situation och att hon faktiskt försöker klämma ut saker ur mannen, så står hon ungefär exakt precis i skottlinjen för både dildo och eventuella efterföljande...saker. :)
  • Anonym (Lypom)

    Vill bara förtydliga..
    att laxermedel och avslappnande medel är helt skillda ting!!

  • John D

    Anonym (Lypom) skrev 2009-12-11 14:22:44 följande:


    Vill bara förtydliga.. att laxermedel och avslappnande medel är helt skillda ting!!
    Eh...ja. Är det någon som sagt något annat?
  • Anonym
    John D skrev 2009-12-11 14:29:43 följande:
    Eh...ja. Är det någon som sagt något annat?
    Ja, Mariohn skrev i början att man fick laxermedel, sen nu skrev hon och refererade till det tidigare inlägget, att det var just det som TS man fick nu.
    Det fick han INTE, han fick muskelavslappnande
  • mamamamamaräng
    mee2 skrev 2009-12-11 11:28:29 följande:
    hahahahahha e allt ja säger för du försvarar dig fast jag hänvisat till dina hån inlägg och ändå kan du inte ge dig, en till som refererat åt dg högre upp håller mej borta från dina konstiga trådar.
    Men nu får du, och ni andra som attackerar Mariohn fast att hon vid flertal tillfällen erkänt sig ha fel, ge er!

    Hon vidhåller ingenting längre. Varken att hon har rätt ang att det aldrig blir op i såna här prekära situationer eller att dildosar inte är kantiga i ena änden mm, utan hon har böjt sig för bättre vetande personer.

    Hon har också accepterat att de som är anonyma är det av rädsla för att bli igenkända, men hon tror inte att de ljuger för det.

    Möjligt att hon varit lite hånfull men det är ibland samma sak som att vara rak och sedan blir det till vad andra tolkar det som.
    Dvs att människor läser in saker som man inte har sagt.
    Sen får man ju ändå låta den som uttalat sig (i detta fallet Mariohn) få ha tolkningsföreträde på vad vederbörande sagt.

    Men hur som helst:
    Mariohn har visat ödmjukhet och accepterat att hon hade fel.

    Kanske du också skulle vara ödmjuk och acceptera det?

    (Har bara läst tom inlägg # 155)
  • Anonym (Haha)

    TS: Tur att allt gick bra tillslut och det inte blev någon operation. Toppen att han fick med dildon hem, nästan så ni borde glasa in den i framtiden ;)

    Anonym (ssk) skrev 2009-12-11 10:11:34 följande:


    Jag har faktist varit med om ett antal personer där olika föremål av olika händelser råkat komma in bakvägen. I vissa fall har man lyckats plocka ut föremålet endoskopiskt, alltså via baken. I många fall har man dock blivit tvungen att operera. Att ge tarmstimulerande medel kan vara ytterst riskabelt, eftersom en hård dildo kan perforera tarmen och göra väldigt stor skada. Hoppas det går bra för din kille ts. En dildo är ändå inte så konstigt föremål, jag har haft patienter som har haft glödlampa, blomvas, leksakstraktor, duschmunstycke i rumpan. Det vanligaste är dock didos . Många surrar fortfarande när man tar ut dem, lite festligt faktist
    En liten fråga. Jag och killen (som är akutsyrra) satt, efter hans första "sexleksaks relaterade skada", och diskuterade hur tusan man får in en glödlampa där bak. Tänkte du som varit med om det kanske vet bättre. Dels blev frågan vad är det för glödlampa, är det en vanlig rund eller är den oval? För det andra, hur lyckas man få in den utan att den går sönder?
  • Anonym (hmm)
    Mariohn skrev 2009-12-11 13:28:28 följande:
    Anonym (hmm) skrev 2009-12-11 13:26:50 följande: Det är ju exakt det där jag erkänner som korkigt Jag blev så irriterad bara :´)
    Förstår det. Ibland hinner man inte hejda sig. Jag erkänner att jag har missat ett inlägg av dig mitt i tråden. :´)
Svar på tråden hjälp snabbt! dildo har fastnat.