• nyfikengrön

    Acai Berry detox, nån som provat?

    Har nån fallit för denna reklam om Acai Berry Detox som man kan se reklam om på nätet och en länk till en blogg http://www.emilysdietsecrets.com/SE-1/ där man kan läsa om hennes otroliga resultat av denna diet.
    Eller är detta bara ett stort lurendrejeri??

    Har ni provat och isf har det fungerat för er?
    Ni som HAR prova och beställt detta hur lång tid tog det innan ni fick varorna?

  • Svar på tråden Acai Berry detox, nån som provat?
  • nyfikengrön

    Just ja.. Emily hette hon i bloggen jag läste!

  • Bellamoss

    Det lönar sig att söka runt lite. Höll på att gå på detta otroliga medel. Hur kan man få fejka sånt här. Riktigt fult!  

  • Bira11

    Fick hem en burk med aci bären/kapslarna, har aldrig fått något order numer eller räknig eller någon bekräftelse.
    Har inte ens samma bank längre.
    Mina kom från england tor jag, hur ska man kunna ringa å maila då man inte har något order nummer. Över 1månad sedan nu å inte fått något mer.

  • pluppfamiljen

    Jag gick uoo 7 kg och vart skyldig dem nästan 2000 kr Djävla skit företag säger jag bara Först skickar de en burk AcayiBerry sen blir jag skyldig 2000 som de tar från kontot utan att jag bestställt jag varnar för denna oseriösa firma!


    5 barns mamma
  • Annica 304

    Först vill jag påpeka att man måste veta vilka acai produkter som är bäst! Många acai produkter innehåller väldigt lite acai eftersom de är utspädda med massa annat. Den efektivaste och som funkar bäst är de som är de starkaste Acai 2000 mg och acai 2500 mg till exempel! Sedan finns det acai i kaplsar som är enbart acai och inget annat (frystorkat) Dessa finns oftast som 500 mg.Man skall ta acai kapsel 2-3 gånger om dagen. En på morgonen, en på eftermiddagen och en på kvällen förrän du går och lägger dig. Doseringen brukar stå på burken.

    Inga vitaminer eller mediciner börjar ge ordentligt effekt på 4 dagar eller en vecka, Utan man måste ta den dagligen för att vitaminer, mediciner,kosttillskott som acai skall ta effekt! Det är helt absurt att tro att medicin,kostillskott eller vitaminer skall ge sin sanna effekt efter fyra dagar till en vecka. Men så funkar det tyvärr inte!  

    Jag prövade acai våren 2010. Då vägde jag 68 kilo en hel del för en kvinna på 155 cm. Jag blev pigg,började orka mera. Jag fick energi och började gå dagligen ut och gå eller jogga,vilket jag alldrig gjort förr eftersom det inte fanns någon ork alls.Jag åt massor med grönt, som sallader (råsallader),fruker och skippade elaka kolhydrater som finns i potatis,pasta,makaroner,spagetti,vitt bröd,pizza,snabbmat som hamburgare, allt sött som godis choklad,bullar,kakor,tårtor sötade efterätter och vitt ris, allt vitt skippade jag. Åt istället mörkt bröd, som ex rågbröd,gi bröd,fullkornsbröd,fullkornsgröt med hög kostfiber hallt. Kostfibrer är bra för det både mättar och är bra för tarmens funktioner. Med denna diet,daglig motion i kombination med Acai gick jag ner hela 9 kilo på ca 2 månader. Jag började må både mentalt och fiskisk bättre tack vare acai kapslarna. Sedan var jag dum nog att hålla upp med acai kapslarna, då gick jag upp igen där jag började,fick depression,ångest,dåligt imunförsvar mm.

    Jag kom då underfund att jag inte kan vara utan acain,det går inte för då hamnar jag i en ond cirkel igen med depression, orkeslöshet,ångest mm. Så jag köpte två burkar acain så man hade i lager! Men denna gång köpte jag även Acai detox och tog en detox kur i en vecka. Första dagen var det att dricka och välling samt böåbärsoppa,grön te som gälde. Dagen efter och 6 dagar frammåt var det vegan/vegetarian mat som gällde. Iget kött eller fisk. 7 och sista detox dagen åt jag sallad och fisk. Under detox veckan när kroppen rensade ut tungmetaller, gifter som man får i sig av all bekämpningsmedel som dom sprutar på grödorna mm så la jag märke till att jag inte äns hade något sötsug alls. Men börjar man snutta på sött igen och det blir för mycket av det så är man tillbaka till sötbegärs helvetet och socker är något som är ett helevete för den som vill gå ner i vikt! Efter Detox kuren slapp jag migrenbesvär under 2 månader och det var djävligt skönt för jag brukar ha tendens att få migren. Har märkt att när jag tagit detox kuren så slipper jag lida av migrän i ca två månader gämfört om jag inte skulle göra den kuren!

    Inga bantnings piller hjälper att gå ner så bra om man inte själv hjälper till med en sund diet. Acai hjälper inte om man äter kolhydrat rik mat som pizza,godis,choklad,söta deserter,vittbröd,ris,pasta av alla de slag,mycket kokad potatis,hamburgare och annat skit som innehåller mycket elaka kolhydrater. Acai har tendens att göra att du får mättnadskänsla förr än om du inte skulle ta det! Men vill man att acai hjälper så behöver man också gå på en kolhydratsnål diet samt att motionera annars hjälper det ju inte, spelar ingen roll vilket bantnings preparat man tar då!

    Som sagt! Jag kan inte vara utan acai och kommer att äta acai så länge jag lever. Har alldrig mått så bra som jag gör nu tack vare acai och acai detox. Som sagt för mig har det funkat och jag är mer än nöjd med acain kapslarna samt acai detox kapslarna att jag kommer att forstätta med dem livet ut....         

  • Annica 304

    När man köper acai se till att köpa dem från ebay och köp då av en säljare som har full pott positiv bedömning. Jag har alldrig blivit lurad med pengar när jag har köpt mina acai kapslar därifrån! Se upp med att köpa acai kapslarna från fissa såkallade falska acai sidor! Rekomenderar alla att köpa dem från Ebay för en söker och trygg äffär så ni inte blir lurade på pengar...

    Jag köper ALLTID mina acai kapslar från Ebay och pga detta alldrig heller blivit lurad på pengar eller lurad på annat sätt...  

  • KKkKk

    1: vart kan man beställa denna produkt? 2: hur mycket kostar det ? 3: jag är 157 och väger 70 kg kommer Acai Berry hjälpa mig tro ? Jag tänkte promenera och äta lite nyttigate undertiden lag använder Acai .

Svar på tråden Acai Berry detox, nån som provat?