• Anonym

    Vad väger du som är kring 170-175 cm?

    Såg en annan liknande tråd och blev lite nyfiken på vad du som är mellan 170-175 cm väger?
    Skriv gärna din längd och vikt. Håller  själv på att gå ner i vikt men har lite svårt för att se om jag verkligen är "normal" (vilket jag är enligt mitt bmi, men i spegeln känns det annorlunda), därav min undran.

  • Svar på tråden Vad väger du som är kring 170-175 cm?
  • Pshevil

    Är 170 cm, väger just nu 76 kg - är gravid i v 36

    - Vägde 63 kg innan jag blev gravid
    - Vägde som minst 52 kg (på gymnasiet) = alldeles för lite!
    - Siktar på att väga ca 60 kg efter graviditeten


    I wanna be like water if I can, 'cause water doesn't give a damn
  • Friterad

    170 cm, 53,5 kg. Jag är smal, men trivs med att vara det.

  • prutt

    Jag väger 68 kg till mina 1,71cm. Fick barn för 4 månader sedan så försöker gå ner. Är mest bekväm med att väga runt 61-63 kg.

  • Lilla fröet

    177 o 76-77 kg,


    Mamma till världens finaste tjej (vill du kolla hos mig så säg till
  • Anonym (m)

    171 cm lång och väger 69 kg. Fick barn för 8 månader sen, och har inte kommit ner i 63 som är min absoluta favoritvikt.

  • Anonym (fia)

    Är 172 och brukar ha en normalvikt som pendlar mellan 57-62 kilo. Trivs bäst på 58-59, men det handlar också om hur kilona då är placerade Just nu är jag gravid och väger 80 - har som mest vägt 65 innan så det är en stooor skillnad Hoppas på att kunna komma ner till omkring 60-65 igen efteråt.
    Som minst har jag vägt 52 och då mådde jag verkligen inte bra. Inte när jag krupit under 56 heller, för den delen.

  • Anonym

    Väger 58 till mina 175 cm.Har alltid varit smal.

  • mommytwo

    175 cm lang. innan graviditeten vagde ja som mest 72 kg o hatade det. som minst 62 kg. ja sag inte frisk ut. rökte för mkt, jobbade för mkt och at för lite, och tranade. sedan vart ja gravid, men kollade aldrig hur mkt ja vagde som mest. nu i julas vagde jag 74kg. har inte kollat sedan dess. hoppas ga ner till 65 nan dag..


    My Baby K 091031
Svar på tråden Vad väger du som är kring 170-175 cm?