• Smultronhjärta

    Gekås vol 14

    http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpgHär samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

    Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

    För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

    Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

    Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

    Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

    Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • jojojojojo
    livet från ljusa sidan skrev 2010-03-03 19:07:15 följande:
    Hej hej! Var nere en sväng idag och har lagt in bilder i bildtråden för er som vill kika på vagga och på "tripp trapp stolen" Angående köken så har jag bara sett själva spisen, inte så avancerade med andra ord...
    Åhhhh.... Tack så jätte mycket!!!!

    blir en tripp ner nästa vecka för att köpa den!

    på babyproffsen kostar den 1395:- å den e exakt lika dan vagga...
    BF 2010-06-28
  • Kaerleksbarn
    livet från ljusa sidan skrev 2010-03-03 19:07:15 följande:
    Hej hej! Var nere en sväng idag och har lagt in bilder i bildtråden för er som vill kika på vagga och på "tripp trapp stolen" Angående köken så har jag bara sett själva spisen, inte så avancerade med andra ord...
    Så fin stolen är, en sådan måste vi verkligen ha!
    Börjar bli lite akut här hemma då dottern blev 5mån i lördags...
    får ha henne i babysittern ätandes, inte jättepopulärt från min sida
    Tack för bilden!
  • Krabbolina

    har de vårkläderna framme nu, jag tänker på barnkläder. Ytterkläder såsom jacka och regnkläder som inte är fodrade.

  • winters

    Någon som vet om de har Jamie Olivers stekpanna (28 cm) och vad den kostar i sådana fall?


    Oscar 091001
  • livet från ljusa sidan
    Krabbolina skrev 2010-03-03 20:45:40 följande:
    har de vårkläderna framme nu, jag tänker på barnkläder. Ytterkläder såsom jacka och regnkläder som inte är fodrade.
    jacka hittade jag inte, men hur mycket ofodrade regnkläder som helst! Jag som var ute efter fodrade fick åka hem utan :(
    Jag tyckte inte alls de hade mkt barngrejer som jag var intresserad av iaf.... jag är lite dålig på att leta iof.
  • Krabbolina
    livet från ljusa sidan skrev 2010-03-03 21:22:10 följande:
    jag har fleeceforat regnställ till Lukas så det är bra att de har ofodrade ute redan.  Hoppas jag hittar någon jacka med till honom.

    och jag hoppas det är lugnt där imorgon!
  • Mamma till Rasmus
    livet från ljusa sidan skrev 2010-03-03 19:07:15 följande:
    Hej hej! Var nere en sväng idag och har lagt in bilder i bildtråden för er som vill kika på vagga och på "tripp trapp stolen" Angående köken så har jag bara sett själva spisen, inte så avancerade med andra ord...
    Tack så jättemycket!! Vaggan var verkligen superfin!! Såg du möjligen vad madrass till vagga kostade?
  • CA81

    Jag köpte madrass till spjälsäng för 139kr, tror att madrassen till vaggan kostade ca hälften av det. Ska ta kort och lägga ut bilder på det som jag köpte.

  • Sefyria

    Är det någon som vet om Gekås har en leksaksdator för barn? En liten bärbar laptopliknande sak för spel, tänker jag på. Har sett nåt liknande i leksakskatalogen från Toys ´r Us med Cars-motiv på.


    ♥ Sebastian 060409 ♥ Sabina 080103 ♥
Svar på tråden Gekås vol 14