• Smultronhjärta

    Gekås vol 14

    http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpgHär samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

    Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

    För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

    Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

    Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

    Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

    Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Ruso
    kalmar brud skrev 2010-03-19 12:47:36 följande:
    Någon som har koll på vad softhell jackorna kostar?
    Det är nog lite olika, men i höstas köpte jag för 169 eller var det 179 i storlekar 86-122, 119 låter billigt, tror inte det är så lätt att få tag i det. En dottern provade en ursnygg softshell (kändes så i alla fall) i modell kort med mudd i midjan, den kostade 229...
  • Theina
    Ruso skrev 2010-03-19 23:03:41 följande:
    Det är nog lite olika, men i höstas köpte jag för 169 eller var det 179 i storlekar 86-122, 119 låter billigt, tror inte det är så lätt att få tag i det. En dottern provade en ursnygg softshell (kändes så i alla fall) i modell kort med mudd i midjan, den kostade 229...
    den jackan jag har  kanske är en annan modell då.. men jag vill absolut minnas att den hette softshells, och jag minns att den kostade 119.. tyckte också det var billigt :)
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Shoppingtokig
    Theina skrev 2010-03-19 13:00:24 följande:
    Underbar shopping.. det låter ungefär som det jag vill ha!! vad fanns för  hello kitty grejer? vad kostade duplo? gräsklipparen?
    Jag köpte joggingdress (byxa+huvtröja) för 129:- (fanns i 2 färger tror jag) & en "swettisjacka" för 99:- (fanns också i 2 färger) samt 2-delat UVset för 119:- med Hello Kitty, sedan finns det stumpor, strumbyxor, nattlinne, hel UV-dräkt, baddräkt, regnkläder och kanske något mer med Kitty i klädväg. Sedan köpte jag även söta sandleksaker med Kitty & en lite större boll. Det finns Hello Kitty på många prylar & sängkläder.

    Duplo med 60 bitar kostade 139:- och duplofigurerna 90:- Gräsklipparen kostade 50:- sedan fanns det någon mer avancerad variant som kunde göra sopbubblor, tror den kostade runt 100-lappen.
    Lycklig mamma till Vanna!!!
  • Shoppingtokig
    Ruso skrev 2010-03-19 23:00:31 följande:
    Då kanske vi gick förbi varandre utan att veta det Såg du en funderade mamma med 3 småbarn i och runt vagnen så kanske det var jag
    Jaha, var det DU???
    Jag åkte faktiskt helt ensam t Ge-Kås denna ggn, då menar jag inte bara utan barn utan ensam, men det gick fint, mest bilresan som blir lite tråkigare, inne på Ge-Kås springer jag alltid runt själv
    Lycklig mamma till Vanna!!!
  • Ruso

    Då var man hemma och kökstbordet (3 meter långt) är oversvämmad... jag som bara skulle handla för 3000... (?)

    Till sonens 2 års dag blev det :
    stor traktor med kärra att sitta på (580,-), den popoulära gräsklipparen som någon här talade om, blev förvånad när jag kom hem och isåg att den talade (70,-), turkos hink med vita prickar (15), en större lastbil att ha i sandlådan (30), Cars magneter (10), en lite bok med bilder av olika fordon (10), stor spade i "plåt" (30).

    Kläder till lilla sonen:
    Skaloverall (169), caprijeans (90), muddjeans (90), alfons piké (50), tunn mössa (25), keps med bilar (40, spiderman solglasögon (30)...

    Småtjejerna fick bla:
    Var sin Hello Kitty tunika med korta ärmar, svarta med cerisa hjäran (60), och cerisa Hello Kitty strumpor, Hello Kitty skärp (25) Och ena ville ha Hello Kitty glasögon (40). Köpte även en present till ena tjejen, en förpakning med tallrik, mugg, skål och sked i porslin med Barbie motiv (fass även spiderman) - enbart 50 spänn!
    Och så prickiga påskägg blev det.

    Köpte lite roliga saker till mig själv, Svart diskmedelspump (stod det på den), prickiga servetter och muffinsformar, text att hänga upp på väggen (Love och Lycka köpte jag), Fina svarta ramar med texten love, små stenar med text på, söt svart plåtburk med texten KEX.

    Vi köpte också 20 middagtallrikar, 20 frukosttallrikar och 12 skålar! Vi har stor brist på sådant!

    6 åringen köpte Pippis HOppetossa med alla figurer till, som hon har önskat sig länge och använde sina "godisfastapengar" till detta i dag.

    Köpte även påskkärring förkläden och scares för 30, skön lurvfleece till 9 åringen till 100... och en hel del annat

  • Ruso
    Shoppingtokig skrev 2010-03-19 23:16:29 följande:
    Jaha, var det DU??? Jag åkte faktiskt helt ensam t Ge-Kås denna ggn, då menar jag inte bara utan barn utan ensam, men det gick fint, mest bilresan som blir lite tråkigare, inne på Ge-Kås springer jag alltid runt själv
    Ja

    Jag har inget emot att vara där ensam, men jag vågar inte köra hem 1 timme och 50 minuter utan någon som sitter brevid och pratar så jag håller mig vaken... blir så himla lätt sömning när jag kör...
  • Shoppingtokig
    Ruso skrev 2010-03-19 23:21:08 följande:
    Ja Jag har inget emot att vara där ensam, men jag vågar inte köra hem 1 timme och 50 minuter utan någon som sitter brevid och pratar så jag håller mig vaken... blir så himla lätt sömning när jag kör...
    Ja, det är lätt efter en hel dag i Ullared, igår var det så dålig sikt också...
    Lycklig mamma till Vanna!!!
  • Theina
    Ruso skrev 2010-03-19 23:18:52 följande:
    Då var man hemma och kökstbordet (3 meter långt) är oversvämmad... jag som bara skulle handla för 3000... (?) Till sonens 2 års dag blev det : stor traktor med kärra att sitta på (580,-), den popoulära gräsklipparen som någon här talade om, blev förvånad när jag kom hem och isåg att den talade (70,-), turkos hink med vita prickar (15), en större lastbil att ha i sandlådan (30), Cars magneter (10), en lite bok med bilder av olika fordon (10), stor spade i "plåt" (30). Kläder till lilla sonen: Skaloverall (169), caprijeans (90), muddjeans (90), alfons piké (50), tunn mössa (25), keps med bilar (40, spiderman solglasögon (30)... Småtjejerna fick bla: Var sin Hello Kitty tunika med korta ärmar, svarta med cerisa hjäran (60), och cerisa Hello Kitty strumpor, Hello Kitty skärp (25) Och ena ville ha Hello Kitty glasögon (40). Köpte även en present till ena tjejen, en förpakning med tallrik, mugg, skål och sked i porslin med Barbie motiv (fass även spiderman) - enbart 50 spänn! Och så prickiga påskägg blev det. Köpte lite roliga saker till mig själv, Svart diskmedelspump (stod det på den), prickiga servetter och muffinsformar, text att hänga upp på väggen (Love och Lycka köpte jag), Fina svarta ramar med texten love, små stenar med text på, söt svart plåtburk med texten KEX. Vi köpte också 20 middagtallrikar, 20 frukosttallrikar och 12 skålar! Vi har stor brist på sådant! 6 åringen köpte Pippis HOppetossa med alla figurer till, som hon har önskat sig länge och använde sina "godisfastapengar" till detta i dag. Köpte även påskkärring förkläden och scares för 30, skön lurvfleece till 9 åringen till 100... och en hel del annat
    härlig beskrivning  
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Mamma Tes
    Ruso skrev 2010-03-19 23:21:08 följande:
    Ja Jag har inget emot att vara där ensam, men jag vågar inte köra hem 1 timme och 50 minuter utan någon som sitter brevid och pratar så jag håller mig vaken... blir så himla lätt sömning när jag kör...
    Fanns bodyn?!!
Svar på tråden Gekås vol 14