• Smultronhjärta

    Gekås vol 14

    http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpgHär samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

    Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

    För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

    Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

    Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

    Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

    Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • sarsparis
    Ruso skrev 2010-03-27 23:00:12 följande:
    Hm... Men varför står det då vattentäta på dem?Jag har haft mängder av dessa "dagisvantar" och de har aldrig någon gång blivit blöta igenom...
    Har också dessa dagisvantar från gekås, helt värdelösa, de blir dyngsura direkt, flera av barnen har dessa på dagis och ingen vante håller måttet.

    Nu är det fleccefodrade galonvatnar som gäller.
  • Smultronhjärta
    darknightgirl skrev 2010-03-28 12:02:06 följande:
    hej alla glada=) är det någon som vet priset på "tripp trapp" barnmatsstol på gekås? tack=)
    549:-
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • jessica1979
    Hannajo skrev 2010-03-28 10:02:12 följande:
    I min blogg finns tre inlägg med bilder från Ullared. www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
    Fanns det byxa och jacka i samma material som regnoverallen som det pratats mycket om nu!? Typiskt att det inte fanns i torsdags då hade det nog blivit det.
  • Equus

    Någon som vet om det finns någon typ av bärsele på gekås..?

    Är också ute efter någon finare klänning som fungerar att amma i. Ska på bröllop i maj. Någon som vet om man skulle kunna hitta det på gekås? Eller kanske på MQs butik..?

  • firepuzz

    jag vet att det finns bärsele men vet ingenting mer än så men det vet säkert någon annan

  • Smultronhjärta
    Equus skrev 2010-03-28 13:28:22 följande:
    Någon som vet om det finns någon typ av bärsele på gekås..? Är också ute efter någon finare klänning som fungerar att amma i. Ska på bröllop i maj. Någon som vet om man skulle kunna hitta det på gekås? Eller kanske på MQs butik..?
    Brukar finnas en från Bära barn,priset tror jag var runt 450kr
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2010-03-28 14:03:14 följande:
    Brukar finnas en från Bära barn,priset tror jag var runt 450kr
    Ha ha- jag läste bärsjal

    Ja det finns en bärsele från Babyboom och så brukar det finnas en från Fisher Price och jag tror de kostar nära 300 resp 400kr
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • UnDeuxTrois

    Brukar inte finnas några "finkläder" för gravida/ammande på Gekås direkt. Mer vardagskläder, jeans, mysbyxor, amningstoppar, sånt.

Svar på tråden Gekås vol 14