• Smultronhjärta

    Gekås vol 14

    http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpgHär samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

    Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

    För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

    Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

    Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

    Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

    Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Sarilariz

    Hej, brukar inte åka till GEKÅS, men skall dit i sommar med familjen, tänkte fråga er experter, har de mycket garn och liknande på gekås? Har de tyger och sånt?

  • ramone1
    Sarilariz skrev 2010-04-19 08:50:21 följande:
    Hej, brukar inte åka till GEKÅS, men skall dit i sommar med familjen, tänkte fråga er experter, har de mycket garn och liknande på gekås? Har de tyger och sånt?
    ja massor, metervaror vet jag dock inte.
  • Kaerleksbarn
    GossarnasMor skrev 2010-04-19 08:46:38 följande:
    Tack för att du letade. Hittade dem och de ser perfekta ut, gillar lite färg så man hittar dem snabbt på bandet Tycker det var lite konstigt på bloggen att inte ha någon sökfunktion...
    Precis, så resonerar min mamma också när hon köper resväska.
    Så annorlunda och mycket färg som möjligt så hittar man den lätt
  • Sarilariz
    ramone1 skrev 2010-04-19 09:10:48 följande:
    ja massor, metervaror vet jag dock inte.
    Gud vad bra :) Skall ladda upp ordentligt på garnförrådet då :) Tack för infon :)
  • tindistar

    Hejsan!

    Jag ska gekås nästa vecka. Är det någon som vet vad rutchkanerna kostar?
    Har det kommit in mycket sommarkläder nu till barn, dam och herr?

  • Sarilariz
    Mamma Tes skrev 2010-04-19 12:10:35 följande:
    ok :/

    Får kolla^^ Annars får jag väl köpa tyg där, vill ha båda^^
  • Lisa1976
    sweetlina skrev 2010-04-18 19:47:36 följande:
    nu är en tripp till gekås inbokad i maj:), ni som har tripp trapp stolen däri från, är den stabil o så inte ranglig?? vill evrkligen köpa en men måste ju veta lite innan*S* den är ju sjukt mycke billigare än dom "riktigt"
    Det är stabil, inte alls ranglig. Jag är SÅÅÅ nöjd. Den knakar lite bara men det är inget att tänka på, det gör säkert Stokkes också.
    Det som skiljer mest från stokkes är att man måste skruva sitt resp fotplattan vilket man inte gör med Stokkes.
  • jojojojojo

    nu har jag å mamma bestämmt datum för en tripp det blir om 4 veckor, vill vänta så länge som möjligt för jag skall handla det sista till bebisen som kommer i juni...

    jag vet att jag frågat förrut, men jag frågar igen, någon som vet pris på bröstpump?? vilka märken finns?


    BF 2010-06-28
Svar på tråden Gekås vol 14