• Smultronhjärta

    Gekås vol 14

    http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpgHär samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

    Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

    För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

    Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

    Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

    Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

    Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • jojojojojo
    jessica1979 skrev 2010-04-26 21:30:42 följande:
    Puffar för min fråga....Vore väldigt tacksam för hjälp med detta.
    har för mig att jag läst tidigare i tråden att dem e det!
    BF 2010-06-28
  • SkruttenåSkruttan
    kalmar brud skrev 2010-04-26 19:25:30 följande:
    Har dom några snygga vår/höst jackor nu till pojk strl 110 och flicka strl 92?
    Hittade jättefina vårjackor st 98  (fanns även st 92) till min dotter både mönstrade softschell jackor och vanliga jackor, tror de fanns en hel del till pojkar me, men kollade inte så noga då bassen kunde ha höstjackan även i år...
  • Bambusa

    de finns både vibbrerande babysitter och gunga, jag har haft liknande till dottern, och dom båda är bra på sitt sätt!!


    villa villekulla skrev 2010-04-26 12:10:31 följande:
    finns det bara en sort babysitter lr finns det fler olika ex vibrerande lr som gunga?
  • villa villekulla
    Bambusa skrev 2010-04-27 09:20:00 följande:
    de finns både vibbrerande babysitter och gunga, jag har haft liknande till dottern, och dom båda är bra på sitt sätt!!
    Har du någon aning om vad de kostar? är mest ute efter en vibrerande babysitter eftersom min dotter har kolik men de är så dyra nya och hittar inte många begagnade..
  • AochJsMamma
    GossarnasMor skrev 2010-04-26 18:15:14 följande:
    Ser att ni pratar Sko Boo, har köpt skor till ungarna där 3 gånger och alla skorna har varit dåliga. Gummistöveln läckte efter bara några få gånger. En gympasko lossnade sulan på och en sandal brast remmen på. Nu är mina barn inte ens fyllda 4 år. Vet inte om vi fått måndags exemplar men jag köper då inte skor där mer.
    men alltså, de säljer ju samma märken som finns i andra skobutiker, typ Kavat, Ecco etc etc... det är ju inte 2hands sortering så det är nog inte SkoBoo det är fel på.... reklamera om du tycker att de gått sönder onödigt snabbt o det inte är slitage
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    jessica1979 skrev 2010-04-26 21:30:42 följande:
    Puffar för min fråga....Vore väldigt tacksam för hjälp med detta.
    jag undrade detsamma för ett tag sen o fick då svaret att de var det, hoppas det för jag funderar på en sån till Alex. Inte så värst snygg men bra pris! Hoppas Alex når ner till marken på den bara...
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-04-27 10:14:11 följande:
    jag undrade detsamma för ett tag sen o fick då svaret att de var det, hoppas det för jag funderar på en sån till Alex. Inte så värst snygg men bra pris! Hoppas Alex når ner till marken på den bara...
    Det är det på Kettlern som fanns igår för 399:-
    Förra veckan när jag var där fanns det en annan trehjuling i samma färger men inte Kettler så man ska nog ha tur när man kommer dit!
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-04-27 10:26:34 följande:
    Det är det på Kettlern som fanns igår för 399:-Förra veckan när jag var där fanns det en annan trehjuling i samma färger men inte Kettler så man ska nog ha tur när man kommer dit!
    vad tråkigt, trodde det var deras bassortiment så att säga..o vår bil e på verkstan så jag kan inte åka ner nu... Vi får hoppas att den finns nästa eller nästnästa vecka oxå! Vet du om den brukar finnas eller om det är ovanligt? Undrans om den är för hög för 20 mån- Alex... kunde ju vara bra att veta innan
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
Svar på tråden Gekås vol 14