• Smultronhjärta

    Gekås vol 14

    http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpgHär samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

    Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

    För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

    Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

    Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

    Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

    Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • sarsparis

    nån som kan rapportera mängden at shoppare idag? när är bäst att vara där förmiddag eller eftermiddag?
    Ska åka i morgon.

  • Shoppingtokig
    sarsparis skrev 2010-08-04 19:52:03 följande:

    nån som kan rapportera mängden at shoppare idag? när är bäst att vara där förmiddag eller eftermiddag?
    Ska åka i morgon.


    Det var ganska mycket folk idag, lite varierat beroende vilken avd man var på. Jag gick in kl.11:00 och det blev ju bara mer och mer folk. Gick ut kl. 15:45 och då var det ff mkt men korta köer vid kassorna med lågt nr, var bara en före i kön.
    Lycklig mamma till Vanna!!!
  • Shoppingtokig
    Ruso skrev 2010-08-03 23:10:44 följande:
    Jag köpte några jättefina i softshell, som var vattentäta - sköna och mjuka, 49.95 styck!
    Hann aldrig se ditt svar innan vi åkte, men jag köpte dem också, jättefina   Visste inte vilken stl jag skulle ta så det fick bli en för 1år och en för 2år men de var ju inte så dyra så det gjorde ju inget
    Lycklig mamma till Vanna!!!
  • eelina

    ooohhhh såg på bloggen att det fanns massa overaller och grejjer ute nu , och tomtar och julgrejjer med :D
    ska dit nästa helg och längtar sååååååå!! den skaloverallen som många pratar om.. vad menas med det?? är den supertunn ??

  • Engla
    LillfisenE skrev 2010-08-04 19:17:37 följande:
    De har väl stugor man kan bo i där?

    Det är tyvärr helt fullbokat i deras campingstugor och även på motellet under september.

    Verkar som om vi måste försöka hitta något privat. Någon som kan tipsa oss om något?
    Hoppas på svar.....

    mvh....Engla

  • Micjah

    Hej
    Någon som har koll på priserna på tillbehören till Lundeby dockskåp? Vet inte om stavningen blev rätt dock

  • lindalake

    Jag var där i tisdags från ca 08.30 och vi kom ut kl. 18! då hade vi tagit en liten fika inne på Gekås bara. Åt jättegod buffé på det asiatiska stället på Handelshuset (79kr+dryck)


    Det var ganska mycket folk tycker jag, blev stopp på sina ställen (vinterkläder och leksaker), men inte jättemycket. Var ingen kö in och lagom stund i kassan.


    Fick tag på overall till tösen i storlek 74 och till sonen. Trist bara att han som skulle ha 98 fick ta 98/104 för då var det helt plötsligt dubbelstorlek. Det var såna med "fine-tech", vattenastötande osv (waterrepellant tolkar jag inte som vattentät). Tösens overall satt bra överallt utom ärmarna som var väldigt långa, så får se om hon kommer kunna ha den i vinter. nåja, för 179kr är det värt att prova Sonen har vägrat prova sin än så länge...


    Vinterjacka + byxa var dock svårt att hitta i storlek 98. Hittade en men då var den utan reflexer! "tjejmodellen" (de hade slängt in en blomma efter märket) hade det dock.


     


    Jag fyllde en hel vagn och sen köpte jag skor på Skoboo. Rekommenderar verkligen! De har väldigt bra priser där.


     Kavats ekologiska skor (kotte) som kostar 600 kostade 350 där, visserligen inte den senaste modellen. Jag köpte ett par med kardborre till tösen för 199kr (ytterligare nedsatt pris). Det var inte mycket höstskor än dock, lite från Pax bara. Viking gummistövlar för 175kr (inte tunga som Tretorn)


     


    Lång dag, upp vid halv sex och hemma kl nio. Kvällen avslutades med att lämna över barbapappaskötbädd och amningskudde och lite kläder i storlek 45 till min nyfödda brorsdotter Hon föddes lagom ett par dagar innan


     

  • Bubblan2

    Krabbolina och Grymt sa grisen,
    jag köpte ju en Carena Easy och blev riktigt besviken.
    Framhjulen vobblade så in i norden så man kunde inte köra vagnen med en hand.
    Återigen, framhjulen blev vinda när vagnen var ihopvikt så jag åkte tillbaka till Barnens hus och bytte hjul.
    Två veckor senare var det lika igen! Nu har jag lämnat tillbaka den!

    En fundering, vobblar era framhjul?
    Enligt Barnens hus beror det på att det är dubbla däck i kombination att de är svängbara.

  • winters
    Bubblan2 skrev 2010-08-05 11:01:41 följande:
    Krabbolina och Grymt sa grisen,
    jag köpte ju en Carena Easy och blev riktigt besviken.
    Framhjulen vobblade så in i norden så man kunde inte köra vagnen med en hand.
    Återigen, framhjulen blev vinda när vagnen var ihopvikt så jag åkte tillbaka till Barnens hus och bytte hjul.
    Två veckor senare var det lika igen! Nu har jag lämnat tillbaka den!

    En fundering, vobblar era framhjul?
    Enligt Barnens hus beror det på att det är dubbla däck i kombination att de är svängbara.
    Jag kan rekommendera en Chicco Liteway, den är super! Enkla framhjul och dubbla därbak i stället, inga problem att köra med en hand, fullt liggläge och bra sufflet!
    Oscar 091001
Svar på tråden Gekås vol 14