• Zarina

    "Ingen mens - inget plus" ALLA HIT!!

    Hejhej! Det verkar som om vi är ganska många redan här omkring på forumet som passerat BIM men inte fått något plus! Tänkte att vi kunde samlas här och diskutera, fundera, komma med tips och ideér osv. Skriv upp er på BIM-listan med lite info om er själva, så är det lätt att hänga med! Ä själv bara på BIM+2 än så länge, men irriterande är det, neg på testet igår!

    BIM

    12.7 Zarina (1:a försöket, 1:a barnet, 26 år)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-14 12:49
    OBS! Alla ni som skriver in er här, var så snälla och kom ihåg att uppdatera infon om ni får plus eller mens, så vi alla vet, och infon kan vara nyttig för alla i samma sits! Ex.
    12.7 Exempel (2:a försöket, 1:a barnet, 24 år) plus på bim+5, minus på bim+1
    ELLER
    12.7 Exempel (2:a försöket, 1:a barnet, 24 år) mens på bim+6
    TACK! Och lycka till!:

  • Svar på tråden "Ingen mens - inget plus" ALLA HIT!!
  • donnaa
    MrsNoGo skrev 2010-07-17 12:55:58 följande:
    Grattis Donnaa!
    tackGlad
  • Krupskaja

    Hej hej
    Kan jag också hoppa in här? Jag är på dag 52 i min cykel, alltså BIM+24 om man utgår från en cykel på 28 dagar. Nu blir det nog litet mindre eftersom min cykel brukar vara några dagar längre, och inte har varit helt regelbunden sedan jag tog ut min p-stav i februari.
    Jag antar att det är det som det beror på och att mensen helt enkelt hoppades över den här månaden, men jag ska testa mig imorgon bitti igen för säkerhets skull.
    Jag testade mig senast för 11 dagar sedan, och fick förstås inget plus, men jag kan inte låta bli att hoppas. Jag har inga särskilda symptom heller, utom litet vitt klegg i bröstvårtorna.

    Grattis så jättemycket Donnaa!

    Jag lägger in mig i BIM-listan och lägger in Donnaa under gravida också:

    {#emotions_dlg.flower}BIM:

    23/6 MrsWalker (4e försöket, 1a barnet 23 år)
    27/6 Niini (1:a 'riktiga' försöket. 2a Barnet, 21 år)
    28/6 Alice03 (9:e försöket, första barnet 22 år)
    2/7 MrsNoGo ( 2år från och till, 1:a barnet 28 år)
    5/7 2deville (2a försöket, 1a barnet 27 år)
    7/7 Leelii (igentligen inget försök, 1a barnet 27år)
    11/7 Sassy86
    12/7 Zarina (1:a försöket, 1:a barnet, 26 år)
    12/7 Tenshioyo (Första försöket efter senaste X,24 år, 2:a barnet)

    Minus Inte gravid:

    fofjojsasosenon (3:e försöket, 2:a barnet (son född nov -08), 30 år) Mens på bim+4

    Gravid Gravid:
    13/7 donnaa ( 2år från å till 1:a barnet 22 år)

  • Tiger Af Lilja
    BIM:

    23/6 MrsWalker (4e försöket, 1a barnet 23 år)
    27/6 Niini (1:a 'riktiga' försöket. 2a Barnet, 21 år)
    28/6 Alice03 (9:e försöket, första barnet 22 år)
    2/7 MrsNoGo ( 2år från och till, 1:a barnet 28 år)
    5/7 2deville (2a försöket, 1a barnet 27 år)
    7/7 Leelii (igentligen inget försök, 1a barnet 27år)
    11/7 Sassy86
    12/7 Zarina (1:a försöket, 1:a barnet, 26 år)

    Minus Inte gravid:

    fofjojsasosenon (3:e försöket, 2:a barnet (son född nov -08), 30 år) Mens på bim+4
    Tenshioyo (Första försöket efter senaste X,24 år, 2:a barnet) Mens på bim +2

    Gravid Gravid:
    13/7 donnaa ( 2år från å till 1:a barnet 22 år)
  • Zarina

    Äsch vad trist Tensioyo! :( Jag som hoppades såå att du var gravid! Jag har inte fått mens ännu, bim+6 nu... Är nästan lite nervös att vara gravid nu för jag drack en hel del alkohol igår, men jag tror absolut inte jag är det.. Fick ju minus på fredag som vanligt.. Har ett test kvar, testar kanske på måndag..
    Grattis donnaa!!!

  • Tiger Af Lilja

    Zarina äassch jag är glad i hågen kör nya tag nu... med glandin25 och rosenrot.. du äter det med va?
    Hoppas du plussar snart!!!

  • donnaa

    tack för alla....håller tummarna för er andra att ni oxå plussar snartHjärta

  • Zarina

    Jag uppdaterar donnaaas info lite. Jepp Tenshioyo jag äter glandin 25 och rosenrot. men för tillfället verkar det ju antingen som om rosenrot gjort cykeln sämre, eller så sket allt sig när jag slutade äta vid äl. Nästa cykel tänker jag inte pausa vid äl... Tror inte det kan vara såå farligt att äta tills man plussar. Cykeln blir ju alldeles yr om man plöstligt slutar äta! dag 37 idag, nästan 3 veckor sedan äl, VAR ÄR MIN MENS (eller mitt plus)!?

    {#emotions_dlg.flower}BIM
    :

    23/6 MrsWalker (4e försöket, 1a barnet 23 år)
    27/6 Niini (1:a 'riktiga' försöket. 2a Barnet, 21 år)
    28/6 Alice03 (9:e försöket, första barnet 22 år)
    2/7 MrsNoGo ( 2år från och till, 1:a barnet 28 år)
    5/7 2deville (2a försöket, 1a barnet 27 år)
    7/7 Leelii (igentligen inget försök, 1a barnet 27år)
    11/7 Sassy86
    12/7 Zarina (1:a försöket, 1:a barnet, 26 år)

    Minus Inte gravid:

    fofjojsasosenon (3:e försöket, 2:a barnet (son född nov -08), 30 år) Mens på bim+4
    Tenshioyo (Första försöket efter senaste X,24 år, 2:a barnet) Mens på bim +2

    Gravid Gravid:
    13/7 donnaa ( 2år från å till 1:a barnet 22 år) plussade på bim+3

  • majalilla

    Halloj!
    Fortfarande ingen mens.. BIM +4/5 nu.. har ett test kvar och det kommer jag ta imorgon! Hoppas på ett plus nu! Känner inte alls som att mensen skulle vara på väg och känner mig inte heller speciellt gravid.. men jag upplever att mina bröst har blivit en halv storlek större och det är massa prickar på dem, men de är inte mörkare som jag läst att de blivit för många gravida... Böjar nästan kännas lite läskigt nu.. tänk om?!

    Någon mer som tänker testa imorgon??

  • Zarina

    majalisa: Jag ska testa imorgon, då är det bim+7 för min del! Men tror inte jag är gravid, har inga symtom, inbillar mig kanske att brösten är minimalt lite större, men jag tror det bara är önsketänkande! Skrattande

Svar på tråden "Ingen mens - inget plus" ALLA HIT!!