• mamion

    Big Brother 2011-tråden

    Här kan vi diskutera allt som händer i huset. Vi som ser på webben har kanske saker vi kan delge varandra som och andra kanske missat.

    Vi kan prata om vem som är roligast, stördast, snyggast, falskast, äckligast... ja allt =)

     "Nominera" gärna deltagarna inför kommande utröstningar och berätta varför!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 23:37
    I inlägg 32 finns bild och namn på alla deltagarna just nu

  • Svar på tråden Big Brother 2011-tråden
  • Priceless Perfection
    cattiwik skrev 2011-02-23 20:04:40 följande:
    Tror Katerina sitter i bikten och håller på att bli övertalad att stanna kvar.

    Har Gurkan lämnat glashuset??
    Hon ska ha lämnat huset enligt Flashback.
    Du är den enda som begränsar dig
  • Ung Mamma
    Priceless Perfection skrev 2011-02-23 20:07:36 följande:
    Hon ska ha lämnat huset enligt Flashback.
    Hon är fortfarande kvar i huset. Men jag har inte fått grepp om hon fortfarande ska dra, eller om de lyckats övertala henne att stanna kvar.
    Emma 070616, Alva 090606 & BF 110717
  • Snöviolen

    Som jag fattar så har hon tänkt dragit i från huset 2 gånger. Men BB har övertalat henne att vara kvar.

  • gentlegiantess

    men är inte simon lite konstig ändå? asså de sa ju att han haft en stroke och tappat en massa för några år sen, men jag tycker att han fortf verkar lite borta.. eller så är det bara hans sätt att prata som gör det?

  • Den allsmäktige

    Usch, vad gör Gurkan och han andra killen i glashuset egentligen? Man blir ju bara irriterad.

  • spunge

    katerina började bråka me cilla, hon slet av sig handbojan och packade ihop sina saker.. BB övertalade henne till att stanna..(vilket är förjävla synd, tål inte henne!!)
    begriper inte hur hon kan vara lärarinna.. blä på henne!


    det hade vart en vanlig dag om vi inte hade slagit vad om vem som kunde visa arslet för flest dagisbarn
  • Priceless Perfection
    spunge skrev 2011-02-24 06:29:00 följande:
    katerina började bråka me cilla, hon slet av sig handbojan och packade ihop sina saker.. BB övertalade henne till att stanna..(vilket är förjävla synd, tål inte henne!!)
    begriper inte hur hon kan vara lärarinna.. blä på henne!
    Drama!

    Jag förstår mig inte på BB. "Det är frivillig att lämna Big Brother och ni kan lämna huset när som helst. Den blåa dörren leder er ut". ("Vi kommer dock att pusha och tjata så att ni inte väljer att gå"). Förvånad
    Du är den enda som begränsar dig
  • spunge
    Priceless Perfection skrev 2011-02-24 08:26:28 följande:
    Drama!

    Jag förstår mig inte på BB. "Det är frivillig att lämna Big Brother och ni kan lämna huset när som helst. Den blåa dörren leder er ut". ("Vi kommer dock att pusha och tjata så att ni inte väljer att gå"). Förvånad
    men om hon bara hade gått så hade dom ju inte kunnat pusha henne till att stanna..
    tror hon är en dramaqueen och vill ha uppmärksamhet!
    OCH att det är som nån där inne sa, att dom vill ha kvar henne till livesändningen..dom måste ju annars fixa transport åt henne hem, och sen upp igen till helgen..
    det hade vart en vanlig dag om vi inte hade slagit vad om vem som kunde visa arslet för flest dagisbarn
Svar på tråden Big Brother 2011-tråden