• mamion

    Big Brother 2011-tråden

    Här kan vi diskutera allt som händer i huset. Vi som ser på webben har kanske saker vi kan delge varandra som och andra kanske missat.

    Vi kan prata om vem som är roligast, stördast, snyggast, falskast, äckligast... ja allt =)

     "Nominera" gärna deltagarna inför kommande utröstningar och berätta varför!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 23:37
    I inlägg 32 finns bild och namn på alla deltagarna just nu

  • Svar på tråden Big Brother 2011-tråden
  • Mamma till Fem döttrar
    LillaLinan80 skrev 2011-03-05 21:42:09 följande:
    Men jag kan inte låta bli att fundera över hur man tänker om man som lärare går in i BB huset. Är själv lärare och det är endel saker som jag känner att jag "måste" avstå från eftersom jag är en förebild för många barn/ungdomar.  Visst att man måste få ha ett privatliv även som lärare men att ställa upp i Big Brother känns så extremt onödigt...Obestämd
    Har funderat på samma sak...
  • Lizard19
    sandrakristian skrev 2011-03-05 21:12:04 följande:
    Nä katerina e INTE polsk. hon e serb o grek. Vän med henne sen 15år tillbaka
    Ja jag fick höra de innan... Hm lite gald för de :P Mohaha... ;)

    Ja tyvärr får man räkna med sånt här om man vill vara offentlig...
  • Tildas

    Förstår dig Sandra... Jag har mycket åsikter - ibland inte de bästa - om Katerina, men jag tror, trots alla onda ord, inte hon är dålig pedagog. Att vara ute i verkligheten och jobba med barn och att vara i huset under ständig press och bevakning är två VILT skilda liv tror jag! Det vore ju konstigt om man i progammet INTE flippade ut någongång eller att ens dåliga sidor kom fram. Men det är tyvärr det programmet är lite ute efter och ibland BARA DET man får se i tv och därmed det man dömer henne efter.

  • Tildas

    Menade med det att har man gett sig in i leken får man leken tåla. Men även närstående. :-/

  • sandrakristian
    Tildas skrev 2011-03-05 22:00:24 följande:
    Förstår dig Sandra... Jag har mycket åsikter - ibland inte de bästa - om Katerina, men jag tror, trots alla onda ord, inte hon är dålig pedagog. Att vara ute i verkligheten och jobba med barn och att vara i huset under ständig press och bevakning är två VILT skilda liv tror jag! Det vore ju konstigt om man i progammet INTE flippade ut någongång eller att ens dåliga sidor kom fram. Men det är tyvärr det programmet är lite ute efter och ibland BARA DET man får se i tv och därmed det man dömer henne efter.
    Självklart. D får man ju som sagt räkna med om man går med i ett sånt program. Kan bara vara svårt ibland som vän att läsa allt skit som folk skriver. 
  • Lizard19
    Tildas skrev 2011-03-05 22:00:24 följande:
    Förstår dig Sandra... Jag har mycket åsikter - ibland inte de bästa - om Katerina, men jag tror, trots alla onda ord, inte hon är dålig pedagog. Att vara ute i verkligheten och jobba med barn och att vara i huset under ständig press och bevakning är två VILT skilda liv tror jag! Det vore ju konstigt om man i progammet INTE flippade ut någongång eller att ens dåliga sidor kom fram. Men det är tyvärr det programmet är lite ute efter och ibland BARA DET man får se i tv och därmed det man dömer henne efter.

    Tror också faktiskit BB lockar fram mycket dåliga sidor hos folk men sen är som någon skrev tidigare om man ska verkligen gå in i programmet när man är lärare för barn/ungdom MEN jag tyckte läsa mig tidigare i tråden att hon hade sagt upp sig som lärare..


     


  • Medusan

    Katerina har berättat i programmet att hon sa upp sig som lärare pga. rektorn på hennes skola krävde det. Gurkan tyckte att det var så dumt och säger att han ska ta sig ett snack med rektorn när de kommer ut

    Jag gillar förövrigt Katerina, hon är aningens för mycket, men hon känns varm och godhjärtat som få tycker jag

  • Lizard19
    sandrakristian skrev 2011-03-05 22:03:33 följande:
    Självklart. D får man ju som sagt räkna med om man går med i ett sånt program. Kan bara vara svårt ibland som vän att läsa allt skit som folk skriver. 
    Förstår dig helt.. Skulle slå mig gul å blå om t.ex min bästa polare skulle varit i BB huset från alla som snackade skit om henne :P
  • erajka

    Så länge man själv tycker om sin vän och vet hur denne beter sig i normala förhållanden, så spelar det ju egentligen ingen roll vad alla andra tycker

    Jag gillar endel sidor av Katerina, men ogillar även några också :)

Svar på tråden Big Brother 2011-tråden