• Anonym

    Vilket är det mest "udda" föremålet du använt dig av vid onani?

    Som rubriken lyder : Vilket är det mest udda föremål du använt dig av vid onani?
    Här pratar vi allt som inte är regelrätta dildos och massageprylar!
    Har ni kanske upptäckt att en rumstempererad gurka funkar bra som substitut? Är det skönt att gnida sig mot knopparna på sänggaveln? Hemmet är fullt av prylar som går att använda, vad har NI använt?

    Själv har jag använt handtaget på en skruvmejsel, perfekt form upptäckte jag!

  • Svar på tråden Vilket är det mest "udda" föremålet du använt dig av vid onani?
  • Anonym (Sexpack)

    Jag brukar komma när jag gör situps, om jag råkar gnida/nudda något mot klittan samtidigt, typ kläder. Allra värst är det på gym när man sitter på en maskin med en båge som man drar ner framför sig med armarna i vinkel. Klarar aldrig fler än 12 rep. men det är ju för att jag orgasmerar, inte för att jag blir trött. Tar bara den maskinen om ingen står och väntar :P

  • Anonym (fruKåt)

    Min man fick mig faktiskt att prova växelspaken i våran bil..å den kan jag säga var riktigt skön ;)...dock så var det klurigt att springa ut och in i huset igen nakna utan att bli upptäckat av grannarTungan ute

  • HonSomVet

    Efter att ha läst den här tråden kommer jag aldrig äta något hos folk som möjligen har använt elvispen till sin matlagning.

  • Anonym
    HonSomVet skrev 2011-09-02 11:55:34 följande:
    Efter att ha läst den här tråden kommer jag aldrig äta något hos folk som möjligen har använt elvispen till sin matlagning.

    Men fitta som smakar så gott!
  • HonSomVet
    Anonym skrev 2011-09-02 11:57:33 följande:
    Men fitta som smakar så gott!
    Kanske det kanske. Men inte i min grädde eller vaniljsås.
  • LarsS
    HonSomVet skrev 2011-09-02 11:55:34 följande:
    Efter att ha läst den här tråden kommer jag aldrig äta något hos folk som möjligen har använt elvispen till sin matlagning.
    Tänker inte låna någons bil heller....

    PS. Orgasmera - Svenska språket är helt otroligt. Man kan få vilket substantiv som helst att bli ett verb!  
  • Anonym (:D)

    Blev nyfiken när man läste om elvispen, så jag var tvungen att prova och det funkar verkligen, sååå skönt det var!

  • LarsS

    Kan inte ni som använder vispen sätta dit ett varningsmärke så man direkt kan se om man ska ha grädde till pannkakorna eller ej? Kyss

  • Anonym (Sexpack)
    LarsS skrev 2011-09-02 12:28:46 följande:
    Tänker inte låna någons bil heller....

    PS. Orgasmera - Svenska språket är helt otroligt. Man kan få vilket substantiv som helst att bli ett verb!  
    Orgasmera mera! Tungan ute
  • HonSomVet
    LarsS skrev 2011-09-02 14:39:49 följande:
    Kan inte ni som använder vispen sätta dit ett varningsmärke så man direkt kan se om man ska ha grädde till pannkakorna eller ej? Kyss
    Solig
Svar på tråden Vilket är det mest "udda" föremålet du använt dig av vid onani?