• Anonym (Melody)

    Älskar att titta på när killar runkar!!

    Jag vet inte vad det är men jag tänder så fruktansvärt på när killar runkar. När jag träffar en ny kille så vill jag alltid att han runkar framför mig, blir kåt på bara några sekunder då. När jag tittar på porr brukar jag alltid söka mig till dom kategorierna när killar runkar. Det som tänder mig mycket är när killar runkar utomhus, i smyg och nästan vill bli påkommna. Jag hade velat se en främling runka medans jag titta tills han kom, det hade varit helt underbart. Kukar är så sinnesjukt vackra och upphetsande =)

    Finns det fler tjejer som jag? Eller kanske killar som njuter av att runka inför åskådare??

  • Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!
  • Anonym (runkglad)
    Anonym (Melody) skrev 2011-04-11 14:13:17 följande:
    WOW vad min tråd växer för varje dag. SÅÅÅ härligt att se att det är så många därute som tänker som jag!

    Det var någon som nämnde att han runkar för sin fru utan att hon får röra honom men han får röra henne osv. Det är en grej jag testat på en gång och det var otroligt upphetsande. Mannen var extremt dominant och det är en av sakerna jag också halvt dör för, dominanta män! Tror det blir att skriva en tråd om det med snart hehe..

    Härligt med fantasier, låt dom flöda=)
    Jag är en av dem här som gör det men jag glömmer inte att ge henne njutning med genom att ta hand om henne både vaginalt och anal med min fingrar. Ofta kommer vi samtidigt.  bästa hade dock om hon hade haft förmåga att ta hand om sig själv samtidigt och trappa upp samspelet med sin fingrar eller leksaker och lite dirty talk. Jag får helt enkelt vara kåt för 2 i den mening att jag är den som tar initiativet till att komma ifrån min komfortson för att göra det hela spännande. Jag finner njutning i det ändå ;)
  • Anonym (Melody)
    Anonym (runkglad) skrev 2011-04-11 14:19:29 följande:
    Jag är en av dem här som gör det men jag glömmer inte att ge henne njutning med genom att ta hand om henne både vaginalt och anal med min fingrar. Ofta kommer vi samtidigt.  bästa hade dock om hon hade haft förmåga att ta hand om sig själv samtidigt och trappa upp samspelet med sin fingrar eller leksaker och lite dirty talk. Jag får helt enkelt vara kåt för 2 i den mening att jag är den som tar initiativet till att komma ifrån min komfortson för att göra det hela spännande. Jag finner njutning i det ändå ;)
    Ja det är det ultimata! Det har jag gjort många ggr.. dirty talk, samtidigt som jag tar på mig själv och killen runkar.. det är verkligen underbart!!
  • Anonym (runkglad)
    Anonym (Melody) skrev 2011-04-11 14:22:02 följande:
    Ja det är det ultimata! Det har jag gjort många ggr.. dirty talk, samtidigt som jag tar på mig själv och killen runkar.. det är verkligen underbart!!
    Ja det låter underbart tycker jag!
    detta med en kombination av dominans och där tjejen följer mina "order", hur gillar du att få själva avslut, din orgasm och  vill du ha satsen på dig eller inte? hur gillar du det?
  • Anonym (Melody)
    Anonym (runkglad) skrev 2011-04-11 14:27:40 följande:
    Ja det låter underbart tycker jag!
    detta med en kombination av dominans och där tjejen följer mina "order", hur gillar du att få själva avslut, din orgasm och  vill du ha satsen på dig eller inte? hur gillar du det?
    Jaa gud, ja blir helt till mig av tanken.. att killen tar för sig på det sättet e helt underbart!!

    jag vill nästan alltid att killen ska spruta på det mest förnedrande sättet han tycker, han bestämmer!.. ja älskar att bli sprutad varsom helst lixom (e undergiven) så kanske inte så konstigt hehe..
  • Anonym (runkglad)
    Anonym (ladylike) skrev 2011-04-11 14:32:29 följande:
    Ok, tried and tested.
    Helt underbart...
    Anonym (Melody) skrev 2011-04-11 14:34:30 följande:
    Jaa gud, ja blir helt till mig av tanken.. att killen tar för sig på det sättet e helt underbart!!

    jag vill nästan alltid att killen ska spruta på det mest förnedrande sättet han tycker, han bestämmer!.. ja älskar att bli sprutad varsom helst lixom (e undergiven) så kanske inte så konstigt hehe..
    Vilka härliga, erotiska kvinnor det finns här, ni gör mig verkligen hård!
  • Anonym (ladylike)
    Anonym (runkglad) skrev 2011-04-11 14:43:02 följande:
    Anonym (Melody) skrev 2011-04-11 14:34:30 följande:
    Jaa gud, ja blir helt till mig av tanken.. att killen tar för sig på det sättet e helt underbart!!

    jag vill nästan alltid att killen ska spruta på det mest förnedrande sättet han tycker, han bestämmer!.. ja älskar att bli sprutad varsom helst lixom (e undergiven) så kanske inte så konstigt hehe..
    Vilka härliga, erotiska kvinnor det finns här, ni gör mig verkligen hård!
    Glöm inte stor...
  • Anonym (ladylike)
    Anonym (runkglad) skrev 2011-04-11 14:55:04 följande:
    Anonym (ladylike) skrev 2011-04-11 14:43:49 följande:
    Glöm inte stor...
    ;) en ny fantasi börjar ta form här, jag runkar för er båda två, ni får jobba hårt på att smeka er själva eller varandra med mkt dirty talk från mig och mkt mer.
    låter det trevligt tycker ni, hur tycker ni i så fall att det hela borde fortlöpa?
    Ja jag kan ju inta svara för "Melodys" läggning, men personligen har jag inget emot kvinnor.
  • Anonym (Jag)

    Tänder ni killar bara på unga tjejer eller gillar ni oss som kommit upp lite till åren också?

  • Ursusman

    Jag gillar absolut moget. Det finns ingen övre åldersgräns. Men mitt krav är att det finns gensvar!
    Släpp ett meddelande, och prova mig!

Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!