• Anonym (Kille)

    Sperma och mannens sprut

    Jag är nyfiken vad ni killar och tjejer tycker om sperma vilket förhållande ni har till mannens sprut.

  • Svar på tråden Sperma och mannens sprut
  • Anonym (Mmm)

    Jag älskar sperman om jag får vara med och bestämma! Har fått det i ögat en gång och det blev helt rött och gjorde så fruktansvärt ont i flera timmar efteråt :(  Så, en gång aldrig mer!

    Annars vill jag ha den i munnen, ansiktet, brösten ja typ överallt, det är ju hur mysigt som helst! {#emotions_dlg.djavulsk}

  • Aynrand

    som man vill jag inte missa en enda liten grej när det gäller hur en kvinna smakar...jag har samma förväntningar på en kvinna.
    sedan är smaken som baken, en del gillar andra inte...too bad.
    Någonstans tror jag också att det har att göra med mognad att göra, sperma eller mus är inte en smak man gillar så utan en smak man lär sig att gilla, vilket är ännu bättre
    jag skulle inte kunna vara utan att få känna och njuta av hur en kvinna smakar....och det är så upphetsande att se hur en kvinna längtar efter att få satsen i munnen och smaka.......................

  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-04-21 15:48:42 följande:
    som man vill jag inte missa en enda liten grej när det gäller hur en kvinna smakar...jag har samma förväntningar på en kvinna.
    sedan är smaken som baken, en del gillar andra inte...too bad.
    Någonstans tror jag också att det har att göra med mognad att göra, sperma eller mus är inte en smak man gillar så utan en smak man lär sig att gilla, vilket är ännu bättre
    jag skulle inte kunna vara utan att få känna och njuta av hur en kvinna smakar....och det är så upphetsande att se hur en kvinna längtar efter att få satsen i munnen och smaka.......................
  • Apocalypso

    Sperman i sig är ganska egalt, jag gillar att känna när det pumpar ur skaftet, hur pungen krymper och hur han sväller lite extra innan det går, men sperman i sig kan jag vara utan. Om ngn sprutar mycket eller lite skiter jag totalt i, det tror jag handlar mer om hans egen upplevelse än min.

  • sextiotalist
    Aynrand skrev 2011-04-21 15:48:42 följande:
    som man vill jag inte missa en enda liten grej när det gäller hur en kvinna smakar...jag har samma förväntningar på en kvinna.
    sedan är smaken som baken, en del gillar andra inte...too bad.
    Någonstans tror jag också att det har att göra med mognad att göra, sperma eller mus är inte en smak man gillar så utan en smak man lär sig att gilla, vilket är ännu bättre
    jag skulle inte kunna vara utan att få känna och njuta av hur en kvinna smakar....och det är så upphetsande att se hur en kvinna längtar efter att få satsen i munnen och smaka.......................
    Som mogen kvinna har jag kommit fram till att man inte måste något alls, jag har alltid tyckte sperma är kladdigt och har alltid ogillat det, men aldrig vågat stå för det.
    Nu som mogen kvinna inser jag att jag inte behöva tycka om det, jag kan tycka det är äckligt och kladdigt och stå för det, även om vissa män skulle bli sårade in i själen för att man inte tycker om det som vissa män anser vara det bästa de kan prestera.
    Jag har aldrig varit förtjust i mina flytningar och inte min mens, men inser att det är så min kropp fungera och då är det bara att acceptera detta, även om jag inte tycker om det.
  • Anonym (verklig)

    Fy för tjejer med spermafobi säger jag bara, de går bort DIREKT.

    Finns inget värre än när man håller på och det är som skönast och tjejen hoppar bort och ser äcklad ut för att hon råkar få lite på sig någonstans.
    Har varit med om detta någon gång, och det gör ju inte direkt att man själv känner sig på topp.

    Nej, tjejer, inse att om ni ser mannens orgasm (och resultatet av denna) som "äckligt kladd", då blir det aldrig något bra sexliv.

  • sextiotalist
    Anonym (verklig) skrev 2011-04-22 15:48:51 följande:
    Fy för tjejer med spermafobi säger jag bara, de går bort DIREKT.

    Finns inget värre än när man håller på och det är som skönast och tjejen hoppar bort och ser äcklad ut för att hon råkar få lite på sig någonstans.
    Har varit med om detta någon gång, och det gör ju inte direkt att man själv känner sig på topp.

    Nej, tjejer, inse att om ni ser mannens orgasm (och resultatet av denna) som "äckligt kladd", då blir det aldrig något bra sexliv.
    Tja, vi har ett bra sexliv, trots att ingen av oss tycker sperma är någon hit. Min sambo har inga som helst behov av att stoltsera med kletet.
    Mitt ex klamrade fast vid mig trots att jag tyckte illa om sperma. När jag funderar så tror jag bara att jag mött en kille som tyckte hans sperma var något fantastiskt, de flesta verkade vara totalt ointresserad av detta, utan mest det andra.

    Du kan nog prata för dig själv, man kan ha ett bra sexliv även om man inte gillar sperma. Och alla män tycker inte sperma är så fantastiskt.
Svar på tråden Sperma och mannens sprut