• Svar på tråden Fortsättning - nu som mammor allihop
  • Monchichi

    Ja vad kul att ni vill ses imorgon DonaAna och Stickan! Jag kan fixa fika så är ni välkomna hit! Tror sambon kommer hem tidigare för halvdag på jobbet men det gör väl inget? Han stänger säkert gärna in sig med sina nya datadelar han hämtade igår och grejar med det ändå. Vad tror ni om tid? 14, hinner du till det DonaAna? Eller passar det bättre tidigare eller senare? Jag är flexibel så säg ni hur det passar för er också. Är det fler som kan imorgon så är ni självklart välkomna ni också! Jag inboxar adressen.

    Grötpremiären gick inget vidare, han var inte så intresserad men vi provar vidare. Kan ju ha varit tillfälligheter också.

  • DonaAna

    Kl 14 blir nog bra, kan inte lova exakt men vi kan väl sikta på det? Ska bli jättekul att ses!

  • Trollmamma till 4

    Jag skulle jättegärna hänga på men jag får ta det en annan gång för det blir väl fler gånger


    Mamma till 4
  • Stickan
    Monchichi: Tack för gott fika idag! Det var kul att se en vaken F, och lilla A också så klart. Svea var riktigt trött, hon sov till efter 19:00
  • Monchichi

    Tack för att ni kom tjejer och kille!

    Stickan: Oj, hur gick det då med nattsömnen?

    DonaAna: Roligt att se din lille!

    Majjssan: Det hoppas jag verkligen!

    Igår fick F i sig ½ smakportion med gröt så nu går det framåt. Men om man tänker efter så måste det ju få ta lite tid när det kommer något nytt i munnen både till smak och konsistens, och temperaturen kanske också, och in med sked. Vad ska man göra med det där funderar han väl?! Sömnen blev ingen större skillnad men han somnade snällt i sängen runt 20.

  • Linny79

    Hej tjejer!

    HAr inte varit in här på ett tag.. Ser att jag missat ytteligare en träff

    JAg har just nu fullt upp inför ett kommande dop på söndag här hemma i vår trädgård, så här bakas förfullt...
    Ska bli mysigt faktiskt o skönt när det är över

    Var och vägde o mätte Dante häromdagen o han fortsätter att vara en stor kille.. 66 cm lång och 7495g Inte illa!
    Han har börjat med gröt o potatis vilket han inte gillar så mycket... men det går framåt...

    Majjssan77: Tack för att du tänker på mig, det går ju lite framåt med ansiktet men mycket långsamt.. Men så klart en stor förbättring! Känns skönt men skulle verkligen bara vilja bli mig själv igen.. Har en lång väg kvar...
    Hur går det för J? Får han i sig mat igen? Vikt?

    Kram på er! 

  • Trollmamma till 4
    Linny79: Va skönt att det går framåt för dig å jag hoppas att det blir bra snart! Klart man tänker på sina med människor Tack själv!

    Johannes har fortfarande problem med matintaget så viktmässigt går det sakta framåt..

    Han väger 6400 gram men enligt hans viktkurva så ska han ligga runt 7200 gram så det fattas litegrann

    67,5 cm lång så där går det framåt i alla fall

    Vi har bytt ett flaskmål mot en portion gröt, smaskens! Han gillar även potatis med majs..

    Mysigt med dop! Vi döpte Johannes när han var 2 månader..

    Monchichi: 4-5 dagar ska man köra med samma smakis och gillar dem den inte så kan man undvika det i ca 1 vecka å under tiden testa nå annat

    Jag längtar tills man kan byta ut fler mål per dag då Johannes inte äter ersättning med glupskhet direkt..
    Mamma till 4
Svar på tråden Fortsättning - nu som mammor allihop