• Tindra1981

    Plussat och bor i Stockholm. Följas åt?

    Finns det några fler som plussat och väntar barn runt mars, bor i Stockholm och vill följas åt på vägen?
    Jag plussade idag! =)

  • Svar på tråden Plussat och bor i Stockholm. Följas åt?
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-07-12 17:15:38 följande:
    MCT; ska du inte skriva första och andra barnet i listan? ;)

    Satan vad trött jag är idag! Jag och dottern var iväg till stranden idag och hon charmade de som satt bredvid oss. Dottern slocknade i bilen hem och jag vid typ 15.. Vi båda vaknade nu kl 17. :) Ikväll blir det spinning- hur ska DET gå till?
    Hahha. ja kanske det...  ;)  Jag är ganska pigg än.. eller.. pigg är en överdrift... jag gör ju inget heller så. ;)
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79
    Irmeline skrev 2011-07-12 17:31:05 följande:
    Tvillingar, spännande!
    Förstår att det var en chock, men kanske bra att ta två på en gång och få det överstökat :)
    Ja en liten aning... pratade med läkaren igår och han tog ner mig på jorden ganska bra... typ att jag skulle ställa in mig på att det bara finns en nästa gång.. så.. Vi får se. =)
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • Irmeline
    MCT79 skrev 2011-07-12 17:36:49 följande:
    Ja en liten aning... pratade med läkaren igår och han tog ner mig på jorden ganska bra... typ att jag skulle ställa in mig på att det bara finns en nästa gång.. så.. Vi får se. =)
    Ok, då får man se det krasst och tänka att det är bra att du fick en i backup om något skiter sig så åtminstone en levande kommer ut sen.
  • MCT79
    Irmeline skrev 2011-07-12 17:37:59 följande:
    Ok, då får man se det krasst och tänka att det är bra att du fick en i backup om något skiter sig så åtminstone en levande kommer ut sen.
    LIte så tänker jag... två foster ökar mina chanser..=) Klart det vore kul med tvillingar... då var vi klara sen! =)
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • Irmeline

    Ska på inskrivning och VUL imorgon, lite läskigt. Hoppas något lever. Fått ma förut, och då fick jag cytotec ung nu.
    Hoppas klara mig längre denna gång..

  • Mabaja

    Mct; har du semester? Jag håller på att bli galen här hemma. Jag hugger på mannen bara jag öppnar truten. Senast; han har ätit upp MIN mat!

  • MCT79
    buu skrev 2011-07-12 17:43:27 följande:
    MCT79: grattis! Vart i Bro bor du? Jag bor i gamla bro.
    Hahha lägg av! Jag bor också i Gamla Bro!
    Mamma till W skrev 2011-07-12 17:45:07 följande:
    Mct; har du semester? Jag håller på att bli galen här hemma. Jag hugger på mannen bara jag öppnar truten. Senast; han har ätit upp MIN mat!
    Ja jag har semester, har förpassat mig ner till källaren för min kääära sambo irriterar mig.... bara han öppnar munnen..
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79
    Irmeline skrev 2011-07-12 17:40:34 följande:
    Ska på inskrivning och VUL imorgon, lite läskigt. Hoppas något lever. Fått ma förut, och då fick jag cytotec ung nu.
    Hoppas klara mig längre denna gång..
    Håller alla tummar och tår!
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • Skrollan
    camamill skrev 2011-07-12 10:45:02 följande:
    Ja det är ju det :)
    tror man kommer övern ens på nåt sätt..

    jag har också Elicia och Dante på min lista :)!!
    roligt!
    Va roligt!
    Ja vissa namn är kanske vanlgare att ha gemensamt men dessa är relativt ovanliga iaf.. 
Svar på tråden Plussat och bor i Stockholm. Följas åt?