• Anonym (Hopplös:))

    Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

    Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

    Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

    Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

    Kom igen! Gör mig sällskap!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

    EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

    Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

  • Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-28 22:38:45 följande:
    Absolut! jag jobbar stenhårt för att lösa det märker du väl
    jo jag märker det! du gör ett bra jobb me:) 
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-28 22:41:56 följande:
    jo jag märker det! du gör ett bra jobb me:) 

    Jo jag vet. Sånna är vi göteborgare jobbiga

    Jaha har Glädje kommit hem med sin dator än? Jag hade den här på en liten service, alltid uppfriskande att se lite filöverföringar på kvällen från en kass hårddisk Tungan ute  
  • Anonym

    En bra fråga om it-folk är överrepresenterade bland singlar. Kanske har vi varit allt för nöjda med vår cybervärld eller så tar jobbet allt för stor del av vår tid.

  • Anonym (Färsking!)
    Anonym skrev 2011-11-28 22:52:28 följande:
    En bra fråga om it-folk är överrepresenterade bland singlar. Kanske har vi varit allt för nöjda med vår cybervärld eller så tar jobbet allt för stor del av vår tid.

    Hm ja. Bra fråga, jag vet inte. Jobbet tar iallafall mycket av min tid just nu vilket ger begränsat utrymme under en period. Kommer det upp något annat och viktigare så får jobbet stå tillbaks helt enkelt. 

    Jag är absolut inte desperat efter att träffa någon heller så det får ta tid om det vill, undertiden så fylls det av då.. jobb. Där har jag ju det mesta, vännerna eller ja det är som en familj egentligen. Humorn etc. Men inte inimiteten då, annars hade jag väl gift mig med jobbet. Sålde väl min själ till något företag iofs....

         
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-28 22:44:00 följande:
    Jo jag vet. Sånna är vi göteborgare jobbiga
    ähh, inte är vi jobbiga inte! mest bara helt grymma;)
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-28 22:59:27 följande:
    ähh, inte är vi jobbiga inte! mest bara helt grymma;)

    Just idag är jag bara trött och bitter och ledsen faktiskt. Helt fel dag att prata med mig alls. Så ligger de där jävla sommardäcken i bilen och nu är förrådet låst.
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-28 23:02:03 följande:
    Just idag är jag bara trött och bitter och ledsen faktiskt. Helt fel dag att prata med mig alls. Så ligger de där jävla sommardäcken i bilen och nu är förrådet låst
    nåt särkilt som hänt eller bara en dålig dag som vi alla lider av emellanåt?
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-28 23:08:21 följande:
    nåt särkilt som hänt eller bara en dålig dag som vi alla lider av emellanåt?

    Flera särskilda delar. Mina däck behövdes bytas NU.
    Jag kom hem sent som fan inatt och pajjade en handled i bilkörnningen, glömde stödtejp så jag kan inte använda vänsterhand alls nu då.

    Kattefnatt har ju sitt stoa sår på halsen. Ingen aning om vad det är ju. 

    Ja vad mer, kunde inte somna     kom hen halv 1 1,

    Alla på jobet undrade om jag supit jag var illröd i ögonoen idag vilket jag aldrig är...

    Sen att inteveta vad den andra personen tänkter och tycker, ja jag blir galen. Jag är van vid att ha struktur och kontroll. SÅ blir det fan av de.

    Jag tror jag körde slut på mig i helgen. För många faktorer, dåligt med sömn, rest långt. Jobbat, umgåtts med någon man inte kände innan,  

    Nej fy fan nu går jag och lägger mig utan dator är ledsen       
  • Glädje58
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-28 22:44:00 följande:
    Jaha har Glädje kommit hem med sin dator än? Jag hade den här på en liten service, alltid uppfriskande att se lite filöverföringar på kvällen från en kass hårddisk Tungan ute  
    Jajjemensan, jag är hemma nu  Glad

    Jasså, du kallar det vi höll på med för filöverföring  
  • Anonym (Färsking!)
    Glädje58 skrev 2011-11-28 23:48:56 följande:
    Jajjemensan, jag är hemma nu  Glad

    Jasså, du kallar det vi höll på med för filöverföring  

    Du dåg att jag kastade al kass musik va?

    Och de där bilderna av dig i mnkini ska du verkligen spara dom?  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!