• Anonym (Hopplös:))

    Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

    Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

    Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

    Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

    Kom igen! Gör mig sällskap!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

    EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

    Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

  • Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Johnny Mnemonic

    Ah lycka till.


    Spreading and transporting information is my duty. BSD > Linux.
  • Night sky

    Hej, hoppas ni är glada här i tråden. Det är iallafall jag, haft en underbar kväll/natt/dag...Tungan uteSolig


    I´ve been through hell, now show me heaven...
  • Ernst Hugo
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-09 14:51:02 följande:

    Hmm vi får dra det på inbox nivå och analeysera det men rakt på sak är ju förvisso bra fast inte i alla lägen...

    Kolla lejonet!!! Ser det ljust ut för mig?  

    Ja hur ser det ut för ett hungrigt Lejon? Solig
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Anonym
    Smecker skrev 2012-09-09 13:33:38 följande:


    Goes way back, en viss person är tillbaks i vad han anser vara sin personliga terapi-tråd. För sjätte gången eller så, under nytt nick igen. Det räcker tydligen att jag skriver "*harkel*" till någon annan om något ämne som inte rör honom för att han skall gå igång.

    Jag har sett samma fenom hel tiden här och undrar när det ska börja handla om nätdejting istället för att bara läsa om ex, känslor inför vad exet gjorde och en massa annat ointressant. Börjar bli lite tröttsamt.
  • Johnny Mnemonic

    Night Sky, vad trevligt Och jadå jag är iallafall glad


    Spreading and transporting information is my duty. BSD > Linux.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-09 18:38:21 följande:

    Jag har sett samma fenom hel tiden här och undrar när det ska börja handla om nätdejting istället för att bara läsa om ex, känslor inför vad exet gjorde och en massa annat ointressant. Börjar bli lite tröttsamt.

    Och inte för att tala om alla personliga påhopp som görs hela tiden. Det är dödströttsamt, jag hade först tänkt försöka gå med här för att kunna prata nätdejting och tänkte att den här stormen skulle lugna sig men ju mer jag läser bakåt så verkar det mest vara tjafs...
  • Johnny Mnemonic

    Personligen tycker jag det är betydligt mer tröttsamt att läsa samma påhopp, skitstövelbeteende och irrationella handlande i var och varannan tråd här. Jag kan förstå att det är tröttsamt att läsa om ex och personligen har jag bett om ursäkt för det; Men vissa som inte ens nätdejtar måste uttrycka sina grisiga åsikter om och om igen, det intressanta är att man ser genom fingrarna med det.


    Spreading and transporting information is my duty. BSD > Linux.
  • takida
    Anonym skrev 2012-09-09 18:38:21 följande:

    Jag har sett samma fenom hel tiden här och undrar när det ska börja handla om nätdejting istället för att bara läsa om ex, känslor inför vad exet gjorde och en massa annat ointressant. Börjar bli lite tröttsamt.
    Vi skriver allt om nätdejting också även om vi inte alltid är on topic. 
    Men det är ju valfritt om man vill läsa eller inte.  
  • Vanilla ice queen
    Anonym skrev 2012-09-09 18:45:11 följande:

    Och inte för att tala om alla personliga påhopp som görs hela tiden. Det är dödströttsamt, jag hade först tänkt försöka gå med här för att kunna prata nätdejting och tänkte att den här stormen skulle lugna sig men ju mer jag läser bakåt så verkar det mest vara tjafs...

    Tjafs i denna tråd? Hmm har jag inte märkt iaf. Om man gämför med andra trådar här på FL... Men tror det finns en nätdejtingtråd för seriösa eller dyl som du kan kolla upp om du vill att tråden ska hålla sig till endast de ämnet...Lycka till!
    Screw you guys i'm going home!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!